Uszczelka żaroodporna do "kostki"

Data: 2013-02-10 21:34:39
Autor: Zbynek Ltd.
Uszczelka żaroodporna do "kostki"
Zbynek Ltd. napisał(a) :
Elo

Ma ktoś pomysł, jak zrobić/kupić uszczelkę żaroodporną do rosyjskiej kuchenki "kostki"?

Jak widać, nie tylko rosyjskiej:
http://www.spiritburner.com/fusion/gallery/3230/1350192746-IMG_9394.jpg
:-)
Autor pisze, że to kopia rosyjskiej kopii :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2013-02-10 22:14:53
Autor: J.F.
Dnia Sun, 10 Feb 2013 21:34:39 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):
[...]

Ale uszczelek pewnie nie sprzedaja :-(

Jest to gdzies do kupienia ? Czy jednak lepsze kartusze na lpg ? J.

Data: 2013-02-10 22:55:12
Autor: Zbynek Ltd.
J.F. napisał(a) :
[...]

Uszczelki oryginalne nie do dostania. Temat ciągle w opracowaniu. Chyba silikonowe przerobię.

Rozglądam się po chińszczyznach typu "kopia kopii" Primusa wielopaliwowego, ale znając chińskie produkty z szajsmetalu, to nie wiadomo jak z jakością takiej kuchenki. O parametrach można tylko pofantazjować. Tak sprzeczne dane podają w ramach jednego egzemplarza.

Są kartusze z LPG? Czy chcesz sam je napełniać samym propanem? Jak już masz całą domową linię produkcyjną, to lepsze :-)Chyba, że chodzi o te "zwykłe" kartusze. Na mrozie to one nie bardzo pracują.

Data: 2013-02-11 10:42:31
Autor: J.F
Użytkownik "Zbynek Ltd."  napisał w wiadomości
J.F. napisał(a) :
[...]

Ale ja o cale urzadzenie pytalem ... choc z biegiem czasu czlowiek coraz bardziej wygodny sie staje i coraz bardziej swiadomy ryzyka, i coraz mniej mu taka kuchenka potrzebna  :-)

Są kartusze z LPG? Czy chcesz sam je napełniać samym propanem? Jak już masz całą domową linię produkcyjną, to lepsze :-)Chyba, że chodzi o te "zwykłe" kartusze. Na mrozie to one nie bardzo pracują.

Propanowe pewnie sa, a moze i mieszanka na lekkie mrozy.

J.

Data: 2013-02-11 11:28:48
Autor: gl
Uszczelka żaroodporna do "kostki"

Ale ja o cale urzadzenie pytalem

oryginał (z pompką) np. tu:

http://www.alpintech.pl/index.php?p1563,palnik-na-paliwa-plynne-hiker-plus-optimus

oryginału drugiego rzutu (radziecka kopia, lecz bez pompki) trza szukać na Allegro-
nie mam pojęcia, czy to jeszcze produkują;
a kopię kopii - pewnie na jakim e-bayu;

g.

Data: 2013-02-11 15:30:55
Autor: Zbynek Ltd.
gl napisał(a) :

Ale ja o cale urzadzenie pytalem

oryginał (z pompką) np. tu:

http://www.alpintech.pl/index.php?p1563,palnik-na-paliwa-plynne-hiker-plus-optimus

Aj, ta cena... :-)
Waga też może powalić - 1590g.

oryginału drugiego rzutu (radziecka kopia, lecz bez pompki) trza szukać na Allegro-
nie mam pojęcia, czy to jeszcze produkują;
a kopię kopii - pewnie na jakim e-bayu;

Bez problemu na Alledrogo można kupić te rosyjskie kuchenki. Ciągle. Teraz cena 80-110 zł za nieużywane.

Waga też jest niższa - 770g. Wraz z lejkiem i tym mikrozestawem naprawczym. W swojej zredukowałem wagę, poprzez zastąpienie żelaznej górnej połowy poprzez plastikową. I teraz wagę mam 690g. Na razie nie wdrożyłem planu zamiany dolnej połowy przez aluminiową.
Tak, sporo gramów jak na palnik, ale za to nie dźwigam metalowych puszek kartuszy :-) Benzyna jest w PET-ach.

O ile większy oryginał ma moc 2850W, to rosyjska kostka około 1100. I właśnie brak mi w niej mocy. Prawie 10 minut na litr w temp. kuchennej ;-) to długi czas.

Ktoś miał może do czynienia z chińskimi podróbkami Primusa wielopaliwowego? Jakie wrażenia?

Data: 2013-02-12 11:34:49
Autor: Doczu
W dniu 2013-02-11 15:30, Zbynek Ltd. pisze:

Bez problemu na Alledrogo można kupić te rosyjskie kuchenki. Ciągle.
Teraz cena 80-110 zł za nieużywane.

Problemem jest fakt, że nieużywanie nie znaczy sprawne :(
Najlepiej odbierać osobiście i sprawdzić.

--
  Pozdrawiam Doczu
http://www.doczu.pl

Uszczelka żaroodporna do "kostki"