Uszczelki ATHENA.

Data: 2010-02-22 08:04:00
Autor: Piotrek Roczniak
Uszczelki ATHENA.
Mam zamiar zanabyc pelen komplet uszczelek do silnika. Myslalem o oryginalach ale nie wystepuja jako komplet. Musialbym ryc serwisowke
i spisywac (madry Roczniak po rozbabraniu silnika), a wspomniana ATHENA
oferuje mi piekne pudeleczko ze wszystkimi cudenkami. No wiec jak? Dobre one te uszczelki czy raczej scierwo i lepiej brnac w 30 oryginalnych opakowan?
Uzywal ktos tego i ma jakies doswiadczenie? Z jednej strony kusi wygoda i cena,
z drugiej boje sie wtopy jakosciowej. --
Takiej władzy w naszych progach wszyscy chcielibyśmy podziękować,
W kilku nie do końca pięknych słowach. Z wyrazami szczerej niewdzięczności,
Dla skurwysynów nie mamy litości! coma - tonacja
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

Data: 2010-02-22 05:38:27
Autor: gonzik
Uszczelki ATHENA.
On 22 Lut, 09:04, Piotrek Roczniak <piotrek@ oczniak.net> wrote:
oferuje mi piekne pudeleczko ze wszystkimi cudenkami. No wiec jak? Dobre

Nie wiem czy simerringi mozna nazwac uszczelkami albo cudenkami. Ale
przynajmniej do DR'ki simerringow nie bylo.

Pozdrav,
Gonzik.

Data: 2010-02-22 15:41:28
Autor: Kuczu
Uszczelki ATHENA.
W dniu 2010-02-22 14:38, gonzik pisze:

Nie wiem czy simerringi mozna nazwac uszczelkami albo cudenkami. Ale
przynajmniej do DR'ki simerringow nie bylo.

We wszystkich zestawach uszczelek silnikowych, roznych firm, jakie widzialem nie bylo simmeringow. Oringi owszem.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-02-23 18:06:12
Autor: Piotrek Roczniak
Uszczelki ATHENA.
Dnia 22.02.2010 Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał/a:
[...]

Dzieki za info. Uszczelki juz zamowione. --
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=bynajmniej
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=przynajmniej
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

Data: 2010-02-22 09:13:07
Autor: Kuczu
Uszczelki ATHENA.
W dniu 2010-02-22 09:04, Piotrek Roczniak pisze:
[...]

Sa ok. Bierz i sie nie martw nic.

Data: 2010-02-22 12:53:56
Autor: Tmek
Uszczelki ATHENA.
Piotrek Roczniak wrote:
[...]

A gdzie je kupujesz? Podaj jakis namiar.

Tmek

Data: 2010-02-22 13:33:01
Autor: Piotrek Roczniak
Uszczelki ATHENA.
[...]