Uszczelki drzwi

Data: 2015-11-25 17:17:21
Autor: adam
Uszczelki drzwi
Pytanie na czasie :) Czym smarujecie uszczelki drzwi żeby nie
przymarzały? Polećcie coś taniego i skutecznego.

Niczym nie smaruje. Raz kiedyś posmarowałem i kurtka była do prania. Nie ma siły, żeby za którymś razem nie dotknąć ubraniem do uszczelki.Przymarzanie nie jest takie częste, więc sobie darowałem. A jakość uszczelki przez to odrywanie nie ucierpiała, mimo że obydwa samochody mam leciwe.

Data: 2015-11-25 20:12:09
Autor: Yogi\(n\)
Uszczelki drzwi
Użytkownik "adam" <adamw2@wp.pl> napisał w wiadomości news:n34mug$219$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ja smaruję pi*drzwi raz na pięć lat. Używam do tego nie oleju, nie gliceryny, a silikonowego smaru. Ważne, żeby smar nakładać na czystą uszczelkę, a jeszcze ważniejsze, żeby potem wytrzeć tę uszczelkę z tego smaru. W efekcie mamy wypełnione silikonowym smarem pory gumy, nic się nie brudzi, woda się nie gromadzi i spływa bardzo ochoczo, nic nie przymarza, guma jak nowa - same korzyści. Stosuję tę metodę od 25 lat, samochód myję nawet przy -7 stopniach, nigdy nic mi nie przymarzło. W samochodach żony też stosuję, pierwszej zimy nie zastosowałem (zapomniałem) i przy pierwszym mrozie wsiadała przez drzwi pasażera, bo kierowcy przymarzy. Po "odpuszczeniu", przemyciu uszczelki i posmarowaniu nawet najtęższe mrozy nie dają razy przymrozić drzwi.

--
Yogi(n)

Data: 2015-11-25 20:52:13
Autor: sirapacz
Uszczelki drzwi
kierowcy przymarzy. Po "odpuszczeniu", przemyciu uszczelki i
posmarowaniu nawet najtęższe mrozy nie dają razy przymrozić drzwi.

dzieki za rade. ja zawsze uzywalem albo oleju silikonowego w sprayu albo wazeliny technicznej (a od 2-3 lat niczego bo zimy lagodne a ja leniwy). oczywiscie syfilem ubranie bo myslalem ze jak to wytrę to po prostu zrobię głupiego robotę.
sir

Uszczelki drzwi