Uszczelniacz wałka zębatki zdawczej KX 250 1999r. JAK WYMIENIĆ?

Data: 2011-04-08 14:42:24
Autor: mvwasowski
Uszczelniacz wałka zębatki zdawczej KX 250 1999r. JAK WYMIENIĆ?
Witam! Prosze o Waszą pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Muszę wymienić uszczelniacz/simering --

Data: 2011-04-08 14:44:50
Autor: mvwasowski
Uszczelniacz wałka zębatki zdawczej KX 250 1999r. JAK WYMIENIĆ?
wałka zębatki zdawczej, ale nie wiem jak pozbyć się takiej obrączki która zabezpiecza simering przed wypadnięciem. Czy ktoś z Was dokonywał takiej naprawy? Proszę o pomoc i z góry dziękuję. Pozdrawiam, Michał

Data: 2011-04-08 17:16:48
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2011-04-08 16:44, mvwasowski pisze:
wałka zębatki zdawczej, ale nie wiem jak pozbyć się takiej obrączki
która zabezpiecza simering przed wypadnięciem. Czy ktoś z Was dokonywał
takiej naprawy? Proszę o pomoc i z góry dziękuję. Pozdrawiam, Michał

Czy ta "obrączka" wygląda tak?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pier%C5%9Bcie%C5%84_Segera

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-08 22:26:47
Autor: mvwasowski
Uszczelniacz wałka zębatki zdawczej KX 250 1999r. JAK WYMIENIĆ?
Szkoda że to nie to. Ten seger zdjąłem na samym początku:). Pozwoliłem sobie zrobić zdjęcie i opsiać je prowizorycznie. 1- to tulejka na wałku którą juz zdemontowałem, 2- to simering który mi cieknie. Kreskami zaznaczyłem tą obrączkę która uniemożliwia dokonanie wymiany. NIE WIEM JAK JĄ ZDJĄĆ, troszkę już ją po uszkadzałem ale chyba będzie żyć. Simering porwałem licząc że uda się go tak wyciągnąć. Jeśli wiecie jak to zrobic to czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam

Data: 2011-04-08 22:28:02
Autor: mvwasowski
Uszczelniacz wałka zębatki zdawczej KX 250 1999r. JAK WYMIENIĆ?
A no i link do zdjęcia :D http://img717.imageshack.us/i/dsc01876w.jpg/

Data: 2011-04-09 08:48:12
Autor: Arni
mvwasowski pisze:
[...]

przeciez to jest metalowa obudowa simmeringu.
jesli gumy juz nie masz to wsuwasz wkrętak miedzy wałek a ta blachę po skosie i naciskajac jak dzwignią wyrywasz całosc. Oczywiscie po troszku, przesuwając sie po obwodzie.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-04-09 19:07:10
Autor: mvwasowski
Uszczelniacz wałka zębatki zdawczej KX 250 1999r. JAK WYMIENIĆ?
czyli mam rozumieć że ta metalowa obudowe kupuje się razem z simeringiem i starą moge pogiąć przy wyciąganiu bez strachu o konsekwencje?

Data: 2011-04-10 09:27:35
Autor: Kuczu
W dniu 2011-04-09 21:07, mvwasowski pisze:
czyli mam rozumieć że ta metalowa obudowe kupuje się razem z simeringiem
i starą moge pogiąć przy wyciąganiu bez strachu o konsekwencje?

A obejrzy sobie fiszki i bedzie wszystko wiedzial

http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/1999-kawasaki-kx250-kx250l1-us/o/m3843

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Uszczelniacz wałka zębatki zdawczej KX 250 1999r. JAK WYMIENIĆ?