Uszczelniacze zaworowe - jak

Data: 2009-10-02 18:24:41
Autor: Karolek
Uszczelniacze zaworowe - jak

Użytkownik "tdq" <tdq@tdq.td> napisał w wiadomości news:ha569l$roe$1news.onet.pl...
Witam.
Czy do wymiany uszczelniaczy zaworowych w kazdym 'normalnym' silniku trzeba
zdejmowac glowice czy da sie inaczej?

Ogolnie to trzeba zdjac glowice... ale da sie to zrobic bez zdejmowania, ale to juz trzeba sie troche nagimnastykowac i zrobic sobie specjalny przyrzad.

Jak sie do tegop zabrac?  Ostanio
mocno mi dymi jak jest zimny
i wydaje sie ze to to, no chyba ze i pierscienie do wymiany... Ale chcialbym
zaczac od uszczelniaczy. Inne rzeczy posprawdzalem.

Jak sie pytasz, to lepiej sciagnij glowice i wymien normalnie, chyba ze nie czujesz sie na silach to daj komus kto wie jak to zrobic.

Karolek

Data: 2009-10-02 19:49:27
Autor: tdq
Uszczelniacze zaworowe - jak

Jak sie pytasz, to lepiej sciagnij glowice i wymien normalnie, chyba ze nie czujesz sie na silach to daj komus kto wie jak to zrobic.

Smieszny slinik. zdjalem dekiel zaworow, pod nim dwa walki rozrzadu, zaworow 12 , po 4 na cylinder.ale ni cholery srub glowicy nie widze . pod walkami tez nie widac. co za cholera.

Data: 2009-10-02 20:55:34
Autor: żółta pięta
Uszczelniacze zaworowe - jak
Smieszny slinik. zdjalem dekiel zaworow, pod nim dwa walki rozrzadu, zaworow 12 , po 4 na cylinder.ale ni cholery srub glowicy nie widze . pod walkami tez nie widac. co za cholera.

odkrecasz swiece i wpychasz tam sznurka duzo. krecisz walem tak aby tlok byl u gory i to wszystko. zawor nie wpadnie. zadnych przyrzadow nie trzeba.

Data: 2009-10-02 20:15:35
Autor: tdq
Uszczelniacze zaworowe - jak

odkrecasz swiece i wpychasz tam sznurka duzo. krecisz walem tak aby tlok byl
u gory i to wszystko. zawor nie wpadnie. zadnych przyrzadow nie trzeba.
hihi . na proste rzeczy najtrudniej wpasc.
pozdrawiam

Data: 2009-10-02 23:11:47
Autor: Hants
"tdq" <tdq@tdq.td> wrote in message news:ha5jgr$5vt$1news.onet.pl...

[...]

tylko zostaw sobie w reku jeden z koncow tego sznurka ;-)

Data: 2009-10-05 09:58:10
Autor: Massai
Karolek wrote:

> [...]

Ogolnie to trzeba zdjac glowice... ale da sie to zrobic bez
zdejmowania, ale to juz trzeba sie troche nagimnastykowac i zrobic

Kiedyś pomagałem mechanikowi przy takiej wymianie bez ściągania głowicy.

Nigdy więcej ;-)
Robił za pomocą ustrojstwa wkręcanego w miejsce świecy, podpiętego do
sprężarki.
Wszystko pięknie, ale po zdjęciu sprężyn, pół godziny szukaliśmy dwóch
połówek "zaślepek", sprężyny były zaklinowane takim okrągłym
klinem-pierścieniem, przeciętym na pół. Małe toto, robienie tego na
silniku - udręka, mimo że mieliśmy chyba z 5 magnesów ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-10-05 13:35:32
Autor: Cyneq
Uszczelniacze zaworowe - jak
Massai pisze:
[..]
[...]

Bo to się robi tak - uderzasz w górny talerz przez rurkę, którą z góry zakrywasz. W ten sposób nie polecą nigdzie, tylko odbija się od ścianek rurki.

--
Cyneq

Data: 2009-10-06 01:25:34
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 5 Oct 2009 09:58:10 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

[...]

LOL. A wiesz, że teraz silniki sa kolizyjne?

--

Data: 2009-10-06 01:24:47
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 2 Oct 2009 18:24:41 +0200, Karolek napisał(a):

Ogolnie to trzeba zdjac glowice... ale da sie to zrobic bez zdejmowania, ale to juz trzeba sie troche nagimnastykowac i zrobic sobie specjalny przyrzad.

????? A po cholerę zdejmować?

--

Uszczelniacze zaworowe - jak