Data: 2009-10-05 10:21:25 | |
Autor: Cyneq | |
Uszczelniacze zaworowe - jak | |
tdq pisze:
Witam. W rzadko którym trzeba. Trzeba podeprzeć jakoś zawór od dołu, to podstawa sukcesu. O szczegóły musisz wypytać kogoś kto robił to w tym konkretnym silniku. -- Cyneq |
|
Data: 2009-10-05 10:44:46 | |
Autor: MarcinJM | |
Uszczelniacze zaworowe - jak | |
Cyneq pisze:
tdq pisze: W kolizyjnych silnikach benzynowych da sie podeprzec.... tlokiem :) W dieslach prawie w 100% dziala ta metoda. -- Pozdrawiam MarcinJM |
|
Data: 2009-10-05 11:50:30 | |
Autor: Cyneq | |
Uszczelniacze zaworowe - jak | |
MarcinJM pisze:
Cyneq pisze: Not quite, zależy od kształtu denka i komory spalania. Możesz pokrzywić zawór jesli opiera się pod ostrym kątym na tłoku, bo raczej do rozpięcia go trzeba użyć troche siły, nawet jak sie ma jakis super ściągacz. W dieslach prawie w 100% dziala ta metoda.To racja -- Cyneq |
|
Data: 2009-10-06 01:26:40 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Uszczelniacze zaworowe - jak | |
Dnia Mon, 05 Oct 2009 11:50:30 +0200, Cyneq napisał(a):
Not quite, zależy od kształtu denka i komory spalania. Możesz pokrzywić zawór jesli opiera się pod ostrym kątym na tłoku, bo raczej do rozpięcia go trzeba użyć troche siły, nawet jak sie ma jakis super ściągacz. Żadnej siły. Talerzyk z zamka schodzi bezsiłowo. Jedyne co pokonujesz to opór sprzężyny, a ona działa na talezyk, a nie na zawór. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|