Uszczelnianie ch³odnicy

Data: 2015-02-25 13:10:48
Autor: kogutek444
Uszczelnianie ch³odnicy
W dniu ¶roda, 25 lutego 2015 21:48:41 UTC+1 u¿ytkownik Radek D napisa³:
Czy te p³yny do uszczelniania ch³odnicy to dzia³aj± ?

Tracê mo¿e z 0,5l p³ynu na miesi±c, a z racji rocznika szkoda mi pakowaæ kasy w wymianê ch³odnicy.

-- -
Ta wiadomo¶æ zosta³a sprawdzona na obecno¶æ wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
P³yny nie wiem. U¿y³em w dwóch samochodach amerykañskiego proszku.. Dwa lata i nie ubywa p³ynu w ¿adnym. Trzeba trzymaæ siê ¶ci¶le instrukcji.

Uszczelnianie ch³odnicy