Uszczelnianie ch³odnicy

Data: 2015-02-25 21:59:58
Autor: Budzik
Uszczelnianie ch³odnicy
U¿ytkownik Radek D radek997@poczta.onet.pl ...

Czy te p³yny do uszczelniania ch³odnicy to dzia³aj± ?

Tracê mo¿e z 0,5l p³ynu na miesi±c, a z racji rocznika szkoda mi pakowaæ kasy w wymianê ch³odnicy.

A ile te p³yny kosztuj±?
Bo ch³odnice ogólnie sa dosc tanie...

Data: 2015-02-25 14:06:35
Autor: kogutek444
Uszczelnianie ch³odnicy
W dniu ¶roda, 25 lutego 2015 23:00:00 UTC+1 u¿ytkownik Budzik napisa³:
U¿ytkownik Radek D radek997@poczta.onet.pl ...

> Czy te p³yny do uszczelniania ch³odnicy to dzia³aj± ?

A ile te p³yny kosztuj±?
Bo ch³odnice ogólnie sa dosc tanie...

To co kupi³em kilka z³otych. Na dwa samochody zu¿y³em pó³ opakowania.

Data: 2015-02-25 23:08:27
Autor: abn140
Uszczelnianie ch³odnicy

A ile te p³yny kosztuj±?
Bo ch³odnice ogólnie sa dosc tanie...
jakis taki presto czy preston zanabyty na stacji wlalem.
zadzialal.
ale jak sie przegnie z tymi plynami to moze sie przytkac nagrzewnica.
u mnie ok i z jednym i z drugim.

Data: 2015-02-25 23:43:39
Autor: adam
Uszczelnianie ch³odnicy

ale jak sie przegnie z tymi plynami to moze sie przytkac nagrzewnica.

Nie tylko nagrzewnica, ch³odnica te¿, trzeba obserwowaæ temperaturê

Data: 2015-02-25 23:50:12
Autor: tck
Uszczelnianie ch³odnicy

U¿ytkownik "abn140" <abn140@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:mclh38$mko$1dont-email.me...

[...]

tak jak kogutek pisal- proszek jest ok, kiedys kumpel wlal plyn, piana sie jakas z tego zrobila, termostat zawalilo i sie zagotowal....

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Uszczelnianie ch³odnicy