Uszczelnienie amora

Data: 2009-03-17 14:24:48
Autor: CeZ__134
Uszczelnienie amora

Witam
Posiadam amortyzator SR SUNTOUR XCR RL z blokadę. Problem jest taki że po
jeździe w błocie amor potrafi definitywnie się zablokować dopóki
porządnie się go nie wyczyści. Na dłuższą metę jest to wkurzające.
Co możecie w takie kwestii doradzić? Wymiana uszczelek które są w dolnych
goleniach? Oryginalnie są z jakiegoś plastiku i może w tym tkwi problem.
Znajomy powiedział mi że na motor crossowy używał swego czasu skarpet
neoprenowych. Może to? Tylko w bardziej przystępnej cenie.

Z neoprenem to sie zgadza,jest bardziej zabojczy dla goleni  niz  ich brak.
Poszukaj na allegro,w sklepach motocyklowych ,badz tez firmach ktore zajmuja sie pneumatyka silowa gonowych harmonijek ,moze uda sie cos dopasowac ,to najlepsze rozwiazanie.Ja u siebie cos takiego dopasowalem do dxh-a 5 air ,amortyzator w ramie jest tak polozony,ze cale bloto idelnie na tlok bedzie chlapac,stad ta oslonka :)a oslonka -harmonijka ,pochodzi z jakiegos silownika hydraulicznego:)-kupilem na allegro:)
http://scashone.blok.pl/duperele/fox.jpg

pozdr

CeZ__134

Uszczelnienie amora