Uszczelnienie wędzarni.

Data: 2015-01-20 15:44:45
Autor: Robson
Uszczelnienie wędzarni.
Masa uszczelniająca do kominków na bazie szkła wodnego, np. Tytan, odporność do +1250°C.

Data: 2015-01-20 16:24:38
Autor: Robson
Uszczelnienie wędzarni.
W dniu 2015-01-20 o 15:44, Robson pisze:
Masa uszczelniająca do kominków na bazie szkła wodnego, np. Tytan,
odporność do +1250°C.

A inny pomysł to pakuły, skręcić w sznur i wpychać nożem.

Data: 2015-01-20 16:52:40
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Tue, 20 Jan 2015 16:24:38 +0100, Robson napisał(a):

A inny pomysł to pakuły, skręcić w sznur i wpychać nożem.

W szczeliny między DESECZKAMI? - dobre :-D

Data: 2015-01-21 08:02:15
Autor: Robson
Uszczelnienie wędzarni.

?

Data: 2015-01-21 14:02:41
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Wed, 21 Jan 2015 08:02:15 +0100, Robson napisał(a):

[...]

Przecież to powypada.

Data: 2015-01-21 14:06:39
Autor: Robson
Uszczelnienie wędzarni.
W dniu 2015-01-21 o 14:02, XL pisze:
[...]

No cóż, jesteś kobietą, więc tłumaczył nie będę. Nie powypada. Kiedyś tak ludzie okna na zimę uszczelniali watą, wypadało? Ehhh....

Data: 2015-01-21 15:27:23
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Wed, 21 Jan 2015 14:06:39 +0100, Robson napisał(a):

[...]

Jestem kobietą, i właśnie dlatego wiem, o czym piszę - POWYPADA. Listewki są wąskie i giętkie, na ich styku jest za mała powierzchnia, no i
sama istota listewki to nie to, co niegdysiejsze drewniane ramy okienne.
Więc to Ty (mężczyzna, lol) nie masz pojęcia o wyobrażeniu. Mało, ze
powypada, to moze nawet wczesniej ptaki powydziobują na gniazda, itd. Jesteś mężczyzną, a jakoś ten marny chromosom Y niczego nie wniósł w Twój
rozum, więc raczej porzuć te głupie seksistowskie zagrywki.

Data: 2015-01-22 15:19:26
Autor: Robson
Uszczelnienie wędzarni.
Jesteś mężczyzną, a jakoś ten marny chromosom Y niczego nie wniósł w Twój
rozum, więc raczej porzuć te głupie seksistowskie zagrywki.

Cóż, jednak jesteś tępa i za grosz nie masz wyobraźni. Jak można zrobić wędzarnię z listewek? Dla lalek? To są deski, co najmniej takie jak na boazerię. Ja mam zrobioną wędzarnię z desek na podbitkę, rogi uszczelnione filcem i nic nie wypada.

Data: 2015-01-31 20:28:53
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Thu, 22 Jan 2015 15:19:26 +0100, Robson napisał(a):

Cóż, jednak jesteś tępa i za grosz nie masz wyobraźni. Jak można zrobić wędzarnię z listewek? Dla lalek? To są deski,

Deseczki. O nich mowa.

Data: 2015-01-22 15:49:04
Autor: adam
Uszczelnienie wędzarni.
W dniu 2015-01-21 o 15:27, XL pisze:

Jestem kobietą, i właśnie dlatego wiem, o czym piszę

Jak tak czytam grupę, to widzę, że Ty wiesz wszystko. Pan Bóg jak czegoś nie wie, to też na pewno dzwoni do Ciebie.

Data: 2015-01-22 10:48:55
Autor: kogutek444
Uszczelnienie wędzarni.
W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 15:49:05 UTC+1 użytkownik aaadam napisał:
W dniu 2015-01-21 o 15:27, XL pisze:

> Jestem kobietą, i właśnie dlatego wiem, o czym piszę

Jak tak czytam grupę, to widzę, że Ty wiesz wszystko. Pan Bóg jak czegoś nie wie, to też na pewno dzwoni do Ciebie.

To była nauczycielka. Najgorszy i najgłupszy gatunek inteligencji jaki istnieje. Ta kretynka nie znosi takich co mają inne zdanie. Każdy nauczyciel tak ma. Tylko że grupy to nie szkoła.

Data: 2015-01-23 14:20:35
Autor: adam
Uszczelnienie wędzarni.
W dniu 2015-01-22 o 19:48, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Jest jeszcze niejaka animka. Kiedyś chyba była nawet dyskusja, która jest lepsza (czyt. głupsza)

Data: 2015-01-31 20:34:18
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Fri, 23 Jan 2015 14:20:35 +0100, adam napisał(a):

[...]

Bardzo nam miło. Podyskutujcie jeszcze.

Data: 2015-01-24 12:05:02
Autor: Pszemol
Uszczelnienie wędzarni.
<kogutek444@gmail.com> wrote in message news:94a18a06-a1a2-4339-bd70-4650125de84dgooglegroups.com...
To była nauczycielka.
Najgorszy i najgłupszy gatunek inteligencji jaki istnieje.
Ta kretynka nie znosi takich co mają inne zdanie.
Każdy nauczyciel tak ma. Tylko że grupy to nie szkoła.

Nie każdy nauczyciel tylko kiepski i niepewny siebie nauczyciel.
Miałem takich nauczycieli którzy promowali inne zdanie u studenta
i wręcz nagradzali za pokazanie/udowodnienie nauczycielowi błędu.

Data: 2015-01-31 20:41:18
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Sat, 24 Jan 2015 12:05:02 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Ja nie: w matematyce raczej trudno udowodnić jakikolwiek błąd będąc
uczniem, no i w ogóle matematyka w szkole to nie grupa dyskusyjna. Tobie
się kiedykolwiek to udało? - no to miałeś złych nauczycieli, więc się może
tak nie chwal, bo delikatnie mówiąc nie ma czym... :->

Data: 2015-02-02 19:42:35
Autor: Pszemol
Uszczelnienie wędzarni.
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1jd15hrgktdj3$.1tdbhpi7sya2u.dlg40tude.net...
[...]

Jasne że nie grupa dyskusyjna... :-)
Uczeń ma pasywnie siedzieć cicho i nie przeszkadzać w auto-fascynacji nauczycielowi. No nie?

Tobie się kiedykolwiek to udało? - no to miałeś złych nauczycieli,
więc się może tak nie chwal, bo delikatnie mówiąc nie ma czym... :->

Miałem bardzo dobrych nauczycieli. Celowo robili drobny błąd aby
wybadać kto uważa na lekcji a kto tylko śpi i bezmyślnie kopiuje
z tablicy do kajecika nie mając bladofiołkowego pojęcia do pisze...

BTW - z Twoich niezgodnych z netykietą usenetu uwag na temat mojej ortografii wnioskowałbym raczej że byłaś nauczycielka j. polskiego, nie od majcy... no ale może byłaś kiedyś zastępcą nauczyciela na języku polskim?

Data: 2015-02-03 13:22:51
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Mon, 2 Feb 2015 19:42:35 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Uhmmm... dawaj dalej :-]

BTW - z Twoich niezgodnych z netykietą usenetu uwag na temat mojej ortografii wnioskowałbym raczej że byłaś nauczycielka j. polskiego, nie od majcy... no ale może byłaś kiedyś zastępcą nauczyciela na języku polskim?

Nawet lepiej.

Data: 2015-02-03 07:32:48
Autor: Pszemol
Uszczelnienie wędzarni.
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:17aeawqotyr4z.1ayt0olzcqj2n$.dlg40tude.net...
[...]

Cóż więcej można dodać... nic.

[...]

Nowy Leonardo Da Vinci? :-)
Wszechstronnie uzdolniony ekspert od BHP, ortografii i rębaków elektrycznych?

Data: 2015-02-03 23:10:42
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Tue, 3 Feb 2015 07:32:48 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Wersja damska.

Wszechstronnie uzdolniony ekspert od BHP, ortografii i rębaków elektrycznych?

Pierwsze dwa słowa - 100 % trafne.

Data: 2015-02-04 00:14:49
Autor: Pszemol
Uszczelnienie wędzarni.
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:11gycs1r39izy.n5l67ibr386y.dlg40tude.net...
Nowy Leonardo Da Vinci? :-)

Wersja damska.

O tak? 8-o

Wszechstronnie uzdolniony ekspert od BHP, ortografii i rębaków
elektrycznych?

Pierwsze dwa słowa - 100 % trafne.

No już nie bądź taka skromna, przecież wiesz że reszta też 100% trafne!

Data: 2015-02-04 17:16:03
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Wed, 4 Feb 2015 00:14:49 -0600, Pszemol napisał(a):

"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:11gycs1r39izy.n5l67ibr386y.dlg40tude.net...
Nowy Leonardo Da Vinci? :-)

Wersja damska.

O tak? 8-o

Seksistowski dupek?

Wszechstronnie uzdolniony ekspert od BHP, ortografii i rębaków
elektrycznych?

Pierwsze dwa słowa - 100 % trafne.

No już nie bądź taka skromna, przecież wiesz że reszta też 100% trafne!

Skoro tak uważasz...

Data: 2015-01-31 20:32:30
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Thu, 22 Jan 2015 10:48:55 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

[...]

O, były najgorszy uczeń się odezwał, ze wszystkimi swoimi obciążeniami...

Data: 2015-01-24 12:03:42
Autor: Pszemol
Uszczelnienie wędzarni.
"adam" <adamw2@wp.pl> wrote in message news:54c10de0$0$2156$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-01-21 o 15:27, XL pisze:

Jestem kobietą, i właśnie dlatego wiem, o czym piszę

Jak tak czytam grupę, to widzę, że Ty wiesz wszystko.
Pan Bóg jak czegoś nie wie, to też na pewno dzwoni do Ciebie.

Mam takie same obserwacje... :-)

Na pl.rec.ogrody też to samo...

Nawet o rozdrabniarkach do drewna miała bardzo dużo
do powiedzenia i nie przeszkadzało jej w byciu ekspertem
w tym temacie to, że nigdy żadnej nie użyła nawet raz... :-)

Nie wiem czemu się ona na usenecie marnuje zamiast
sprzedawać swoje usługi doradztwa za grubą kasę dla firm! :-)

Data: 2015-01-24 20:50:27
Autor: Jarosław Sokołowski
Uszczelnienie wędzarni.
Pan Pszemol napisał:

[...]

Starsi ludzie powiadali, że przed wojną, osobliwie na Kielecczyźnie,
chłopi zapałkę dzielili na czworo, taka bieda była. Ta pańcia zdaje
się stamtąd, więc takie doświadczenia z rozdrabnianiem drewna może
mieć.
Nie wiem czemu się ona na usenecie marnuje zamiast
sprzedawać swoje usługi doradztwa za grubą kasę dla firm! :-)

Skąd pewność, że nie sprzedaje? Gdy się patrzy na sposób zarządzania
w niektórych firmach, można dojść do wniosku, że ktoś o podobnej
konstrukcji psychicznej i zbliżonych kwalifikacjach musi tam siedzieć
wśród "mededżmętów".

Jarek

--
Jestem kobietą
Wodą ogniem burzą perłą na dnie

Data: 2015-01-26 08:29:53
Autor: Robson
Uszczelnienie wędzarni.
[...]

Tylko że zaraz by ci udowodniła, że dzielenie zapałki na czworo nie ma sensu, bo ona próbowała, i tylko jedna część ci się zapali :].

Data: 2015-01-26 10:44:54
Autor: Jarosław Sokołowski
Uszczelnienie wędzarni.
Robson pisze:

[...]

To by źle trafiła -- ja w dzielenie włosa albo zapałki na czworo się
nie wdaję.

--
Jarek

Data: 2015-01-26 17:58:23
Autor: Qrczak
Uszczelnienie wędzarni.

BurŻuj.

Data: 2015-01-26 18:07:49
Autor: Jarosław Sokołowski
Uszczelnienie wędzarni.
Qrczak pisze:

[...]

Jakoś tak łyso mi się zrobiło.

Jarek

--
Uczymy się chodzić po trawie
Kaczeńcom patrzymy prosto w oczy

Data: 2015-01-26 19:56:46
Autor: Qrczak
Uszczelnienie wędzarni.

Bążur.

Data: 2015-01-26 18:26:21
Autor: FEniks
Uszczelnienie wędzarni.
Robson pisze:

[...]

Ale za to może nie burżul - z tych, co to zapałkę na czworo, a pół litra na raz.

Ewa

Data: 2015-01-31 20:47:49
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Mon, 26 Jan 2015 08:29:53 +0100, Robson napisał(a):

[...]

Skontwiesh? - ukradłeś mi odkrycie! :->

Data: 2015-01-31 20:42:45
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Sat, 24 Jan 2015 20:50:27 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

[...]

Ja menedżmentuję własną firmą. 30 lat istnienia. Pracujesz tyle lat w
jednej firmie?

Data: 2015-02-02 19:43:54
Autor: Pszemol
Uszczelnienie wędzarni.
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:115g3dhzu5u5c.8mkgn2xf07mo$.dlg40tude.net...
[...]

To musi być bardzo nudne robić 30 lat to samo, nie?

Data: 2015-02-03 13:24:18
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Mon, 2 Feb 2015 19:43:54 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Jak będziesz 30 lat pracował _na swoim_, to się dowiesz, że "nudne" to jest
tylko gdy się pracuje u kogoś 3-)

Data: 2015-02-03 07:33:35
Autor: Pszemol
Uszczelnienie wędzarni.
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1wfos5znkeh3p$.1tx20hobv6nlu$.dlg40tude.net...
[...]

Są jak widać różne definicje tego co "ciekawe".

Data: 2015-02-03 23:11:08
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Tue, 3 Feb 2015 07:33:35 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Pracujesz u kogoś, czy na swoim?

Data: 2015-02-04 00:15:40
Autor: Pszemol
Uszczelnienie wędzarni.
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:37uegkvm22o8$.wl37nz0jbbh7.dlg40tude.net...
[...]

Później Ci powiem... jak się lepiej poznamy ;-)

Data: 2015-02-04 17:16:37
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Wed, 4 Feb 2015 00:15:40 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Nie musisz - poznałam Cię juz na tyle, że wiem. To widać,słychać i czuć.

Data: 2015-01-31 20:36:18
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Sat, 24 Jan 2015 12:03:42 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Mam LUDZI od tego.

PS. O Księżycu też nie wiesz nic, bo nie byłeś? Współczuję braku
elokwencji.

Data: 2015-02-02 19:45:27
Autor: Pszemol
Uszczelnienie wędzarni.
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1aw5csg00dbj7.1jp5fjt3rzrnc.dlg40tude.net...
[...]

Toż Ty Twierdzisz, że "myślałam, że żeby coś wiedzieć, to samemu trza".
Bądź więc konsekwentna - albo zmień swoją "teorię" albo przestań się wypowiadać na każdy temat bo jedno z drugim daje efekt hipokryzji.

Data: 2015-02-03 13:25:21
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Mon, 2 Feb 2015 19:45:27 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

To nie ejst moja teoria - tylko tych, co mi zarzuty riobią własnie tak je
motywując. Albo czytaj uwaznie, alebo się nie odzywaj.

Data: 2015-02-03 07:35:52
Autor: Pszemol
Uszczelnienie wędzarni.
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:32urz7p0wvpk$.plfz5rx96y1x.dlg40tude.net...
[...]

FYI: jak będę miał taką ochotę to się będę odzywał niezależnie
od tego jaką masz opinię na temat mojego czytania... :-)

A co do teorii, to Ty tak napisałaś, nikt inny.

Data: 2015-02-03 23:11:50
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Tue, 3 Feb 2015 07:35:52 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

A se pisz. Moja opinia ma to w...

Data: 2015-02-04 00:16:22
Autor: Pszemol
Uszczelnienie wędzarni.
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:kr1qzy2cx2d7.16wqyi31myha5.dlg40tude.net...
[...]

Ja Twoją opinię też mam w... :-P

Data: 2015-01-31 20:29:52
Autor: XL
Uszczelnienie wędzarni.
Dnia Thu, 22 Jan 2015 15:49:04 +0100, adam napisał(a):

W dniu 2015-01-21 o 15:27, XL pisze:

Jestem kobietą, i właśnie dlatego wiem, o czym piszę

Jak tak czytam grupę, to widzę, że Ty wiesz wszystko. Pan Bóg jak czegoś nie wie, to też na pewno dzwoni do Ciebie.

A to już nie wiem, jak kto sobie interpretuje to, czego nie pojmuje - Ty
możesz właśnie tak.

Uszczelnienie wędzarni.