Uszk. płyta DVD, wiele sesji itp. - jak odzyskać

Data: 2017-01-27 12:53:25
Autor: radekp@konto.pl
Uszk. płyta DVD, wiele sesji itp. - jak odzyskać
Witam,

trafiła do mnie płytka DVD, na która dograno kilka sesji, ale w efekcie
"skasowano" zawartość poprzednich.

Niby prosta sprawa, wystarczy np. MagicISO i "zalogowanie" się do kolejnych
sesji i można odzyskiwać.
Ale płytka jest częściowo uszkodzona (bad sektory) i ma 9 sesji.

Da się to płytkę jakoś skopiować do iso (na razie zbackupowałem do iso) i
odzyskiwać sesje z obrazu? MagicISO pozwala na wczytywanie tylko wybranej sesji
bezpośrednio z płytki z napędu. A nie ma takiej funkcji przy otwieraniu obrazu
iso (wtedy widzi tylko ostatnią sesję).

Data: 2017-01-27 16:52:16
Autor: Marsjanin
Uszk. płytaT<"zWŹzČâŠÚcjHŹŁĎ9÷d(w<Ź‘Ą:
Dnia Fri, 27 Jan 2017 12:53:25 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

[...]

To wypal to ISO... A jak nie to spróbuj jakimś innym softem może.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2017-01-27 20:02:22
Autor: radekp@konto.pl
Uszk. płyta DVD, wiele sesji itp. - jak odzyskać
Fri, 27 Jan 2017 16:52:16 -0000 (UTC), w
<pan.2017.01.27.16.53.58@marsjanin.tk>, Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
napisał(-a):

> [...]

> tylko wybranej sesji bezpośrednio z płytki z napędu. A nie ma takiej
> funkcji  przy  otwieraniu obrazu  iso  (wtedy  widzi tylko  ostatnią

To wypal to ISO...

W sumie dobra rada, nie wpadłem na to. No i tu pytanie -- czy w ISO znajdują
się wszystkie zapisane sesje?

A jak nie to spróbuj jakimś innym softem może.

To o niego pytam właśnie :)

Data: 2017-01-27 20:12:47
Autor: Marsjanin
Uszk. płytaT<"zWŹzČâŠÚcjHŹŁĎ9÷d(w<Ź‘Ą:
Dnia Fri, 27 Jan 2017 20:02:22 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

To o niego pytam właśnie :)

Wiem, to była ta mniej produktywna część zdania. :P

Pod Linuksami jest na przykład ISOmaster.

Czy w  pliku ISO są  zawarte wszystkie  sesje. To jest  dobre pytanie.
Wiele zapewne  zależy od  programu, którym  to zgrywałeś.  Ogólne plik
może zawierać wiele sesji, inaczej nie byłoby możliwe przechowywanie w
nim  obrazu płyt  audio-CD.  Pytanie, czy  program rippujący,  którego
użyłeś zgrywał bajt po bajcie wraz z informacją o poprzednich sesjach,
czy tylko uzyskał  dostęp do ostatniej sesji i zgrał  pliki, które nie
zostały w niej usunięte.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2017-01-27 20:47:45
Autor: Adam
W dniu 2017-01-27 o 20:02, radekp@konto.pl pisze:
Fri, 27 Jan 2017 16:52:16 -0000 (UTC), w
<pan.2017.01.27.16.53.58@marsjanin.tk>, Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
napisał(-a):
(...)
A jak nie to spróbuj jakimś innym softem może.

To o niego pytam właśnie :)

Były jakieś badcopy itp.
Nie podpowiem dokładnie, bo osobiście nie spotykałem się z tego typu problemami.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-01-31 23:31:42
Autor: Kamil
Użytkownik napisał:

trafiła do mnie płytka DVD, na która dograno kilka sesji, ale w efekcie
"skasowano" zawartość poprzednich.

Co masz na myśli pisząc "skasowano"? Nic nie zostało skasowane. Jeśli kolejne sesje były nagrywane tym samym programem to wszystkie dane, ze wszystkich sesji powinny być widoczne. Czasem dzieją się 'cuda". Miałem taki przypadek, że po dograniu kolejnej sesji poprzednia przestała być widoczna. I o dziwo. Po włożeniu płytki do innej nagrywarki pokazał sie komunikat, że sesja nie została prawidłowo zamknięta i czy zamknąć. Kilka chwil działania nagrywarki (samodzielnie, bez programu wypalającego) sesja została prawidłowo zamknięta i zobaczyłem wszyztkie dane. Do dzisiaj nie wiem o co chodziło.

Pzdr

Data: 2017-02-01 07:59:30
Autor: Jan StoĹźek
Uszk. p�yta DVD, wiele sesji itp. - jak odzyska�
Po głębokim namyśle Kamil napisał w wtorek, 31 stycznia 2017 23:31:

Użytkownik napisał:

Co masz na myśli pisząc "skasowano"? Nic nie zostało skasowane.
Jeśli kolejne sesje były nagrywane tym samym programem to wszystkie
dane, ze wszystkich sesji powinny być widoczne.

Może i powinny... rzeczywiście, dane raczej są na płytce, ale czy muszą być "widoczne"?

[...]

To rzeczywiście cuda, jeżeli nagrywarka samodzielnie wyświetla komunikaty na ekranie. ;) Osobiście raczej podejrzewałbym, że włączył się moduł systemu operacyjnego odpowiedzialny za sprawdzanie obsługi napędu - jakiś odpowiednik checkdiska. --
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2017-02-10 18:41:48
Autor: Kamil
Użytkownik "Jan Stożek" napisał:

To rzeczywiście cuda, jeżeli nagrywarka samodzielnie wyświetla
komunikaty na ekranie. ;)

Niezbyt lotna ironia. Sprzęt i programy działają w OS i wykorzystują jego
procedury. Nie próbowałem dochodzic co i jak. Opisałem fakty.

Pzdr

Data: 2017-02-16 00:07:50
Autor: Adam
Uszk. p?yta DVD, wiele sesji itp. - jak odz yskaďż˝

Napisałeś tak, jakby to nagrywarka sama z siebie coś zrobiła:

> [...]
> wypalającego) sesja została prawidłowo zamknięta i zobaczyłem wszyztkie
> dane. Do dzisiaj nie wiem o co chodziło.

A częściowo samodzielnie to działały urządzenia (w tym i nagrywarki) na szynie SCSI. Taka nagrywarka potrafiła prawidłowo zamknąć nagranie, w trakcie którego sypnął się system operacyjny.

--
Pozdrawiam.

Adam

Uszk. płyta DVD, wiele sesji itp. - jak odzyskać