Uszk. płytaT<"zW¬zČâŠÚcjH¬ŁĎ9÷d(w<¬‘ˇ:

Data: 2017-01-27 16:52:16
Autor: Marsjanin
Uszk. płytaT<"zW¬zČâŠÚcjH¬ŁĎ9÷d(w<¬‘ˇ:
Dnia Fri, 27 Jan 2017 12:53:25 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

Da się to  płytkę jako¶ skopiować do iso (na  razie zbackupowałem do
iso) i  odzyskiwać sesje z  obrazu? MagicISO pozwala  na wczytywanie
tylko wybranej sesji bezpo¶rednio z płytki z napędu. A nie ma takiej
funkcji  przy  otwieraniu obrazu  iso  (wtedy  widzi tylko  ostatni±
sesję).

To wypal to ISO... A jak nie to spróbuj jakim¶ innym softem może.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2017-01-27 20:02:22
Autor: radekp@konto.pl
Uszk. płyta DVD, wiele sesji itp. - jak odzyskać
Fri, 27 Jan 2017 16:52:16 -0000 (UTC), w
<pan.2017.01.27.16.53.58@marsjanin.tk>, Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
napisał(-a):

> [...]

> tylko wybranej sesji bezpo¶rednio z płytki z napędu. A nie ma takiej
> funkcji  przy  otwieraniu obrazu  iso  (wtedy  widzi tylko  ostatni±

To wypal to ISO...

W sumie dobra rada, nie wpadłem na to. No i tu pytanie -- czy w ISO znajduj±
się wszystkie zapisane sesje?

A jak nie to spróbuj jakim¶ innym softem może.

To o niego pytam wła¶nie :)

Data: 2017-01-27 20:12:47
Autor: Marsjanin
Uszk. płytaT<"zW¬zČâŠÚcjH¬ŁĎ9÷d(w<¬‘ˇ:
Dnia Fri, 27 Jan 2017 20:02:22 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

To o niego pytam wła¶nie :)

Wiem, to była ta mniej produktywna czę¶ć zdania. :P

Pod Linuksami jest na przykład ISOmaster.

Czy w  pliku ISO s±  zawarte wszystkie  sesje. To jest  dobre pytanie.
Wiele zapewne  zależy od  programu, którym  to zgrywałe¶.  Ogólne plik
może zawierać wiele sesji, inaczej nie byłoby możliwe przechowywanie w
nim  obrazu płyt  audio-CD.  Pytanie, czy  program rippuj±cy,  którego
użyłe¶ zgrywał bajt po bajcie wraz z informacj± o poprzednich sesjach,
czy tylko uzyskał  dostęp do ostatniej sesji i zgrał  pliki, które nie
zostały w niej usunięte.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2017-01-27 20:47:45
Autor: Adam
W dniu 2017-01-27 o 20:02, radekp@konto.pl pisze:
Fri, 27 Jan 2017 16:52:16 -0000 (UTC), w
<pan.2017.01.27.16.53.58@marsjanin.tk>, Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
napisał(-a):
(...)
A jak nie to spróbuj jakim¶ innym softem może.

To o niego pytam wła¶nie :)

Były jakie¶ badcopy itp.
Nie podpowiem dokładnie, bo osobi¶cie nie spotykałem się z tego typu problemami.

--
Pozdrawiam.

Adam

Uszk. płytaT<"zW¬zČâŠÚcjH¬ŁĎ9÷d(w<¬‘ˇ: