Uszkodzenia gwintu w suporcie

Data: 2013-12-26 23:58:58
Autor: ToMasz
Uszkodzenia gwintu w suporcie
uszkodzony. Suport można było przekręcić ręką.
no to juz jest stan " pomielone razem z budÄ…"
Wcześniej suport dokręciłem zwykłym kluczem, raczej nie za mocno. Gwint
wcześniej posmarowałem smarem.
no to raczej nie zrąbałeś
(...)
Teraz się zastanawiam co mogło uszkodzić gwint. Jak dobrze pamiętam, to
wcześniej czyściłem połączenie gwintowane z ewentualnego piasku.
nie czyszczenie go uszkodziło. jak tam wlejesz distal, to będzie trzymał. ale! Zakładam ze to patent na kwadrat? to idź do sklepu, poproś o nowy wkład suportowy, ale metalowy, nie shimano plastik. kup dwa albo 3 identyczne. wklej i zapomnij o kłopocie. jak zajedziesz łożyska, to odkręć tylko jedną miskę, tą wklejoną zostaw. z miski wklejonej "wypuknij" młoteczkiem zestaw i wprasuj nowy! Dlatego musza być identyczne. (albo wymieniasz same łożyska, ale 2 sztuki skf mogą być droższe niż wkład suprotowy)

ToMasz

Uszkodzenia gwintu w suporcie