Uszkodzenia samochodu

Data: 2012-12-30 12:56:35
Autor: Iksiński
Uszkodzenia samochodu

Użytkownik <brzezi@gmail.com> napisał w wiadomości news:ff521395-db51-42b7-95cd-c645f87769c1googlegroups.com...
Ma ktoś pomysł?
Ostatnio regularnie samochód stojący na miejscu obok w parkingu podziemnym w bloku, rysuje mi lakier przy otwieraniu drzwi, jestem na 100% pewny że uszkodzenia powstają tutaj na parkingu, jestem po spotkaniu z właścicielem który nie przyznaje się do tego, twierdzi że uważa na drzwi i nie ma takiej możliwości, jednak rysy same się nie zrobiły.

Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Monitoring nie widzi co się dzieje między samochodami, nie złapałem nigdy na gorącym uczynku.

Monitoring niewiele pomoże. Z kilku metrów i tak nie będzie widać czy drzwi dotknęły Twojego samochodu.

Wezwać policje? Czy w takiej sytuacji policja ma jakieś możliwości mi pomóc?

Tylko jeśli jesteś w stanie udowodnić, że to sąsiadka uszkadza samochód. Np. uszkodzenie na obu samochodach są na tej samej wysokości.
Niegłupi jest pomysł ze znacznikiem UV, ale upewnij się że jest zmywalny, żeby nie okazało się, że to Ty jej "uszkodziłeś" samochód. :-)

Będzie ciężko ich zmusić (pan przyjedzie do nas, itp.), ale powinni przyjechać, zrobić notatkę, itp.

Na razie plus taki, że sąsiadKA obiecuje na przyszłość uważać (niezależnie czy wczesniej uważała czy nie).

Jeśli robiła to z głupoty, to jest szansa, że pomoże. Niestety takich idiotów jest sporo i przed wszystkimi się nie ustrzeżesz. Co ciekawe, wg moich obserwacji to najczęściej są kobiety, co mnie niezmiennie dziwi, bo podobno są delikatniejsze, ostrożniejsze, itp. ;-)

Uszkodzenia samochodu