Uszkodzenia samochodu

Data: 2012-12-30 22:24:31
Autor: Piotr
Uszkodzenia samochodu

Użytkownik <brzezi@gmail.com> napisał w wiadomości news:ff521395-db51-42b7-95cd-c645f87769c1googlegroups.com...
Ma ktoś pomysł?
Ostatnio regularnie samochód stojący na miejscu obok w parkingu podziemnym w bloku, rysuje mi lakier przy otwieraniu drzwi, jestem na 100% pewny że uszkodzenia powstają tutaj na parkingu, jestem po spotkaniu z właścicielem który nie przyznaje się do tego, twierdzi że uważa na drzwi i nie ma takiej możliwości, jednak rysy same się nie zrobiły.

Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Monitoring nie widzi co się dzieje między samochodami, nie złapałem nigdy na gorącym uczynku. Wezwać policje? Czy w takiej sytuacji policja ma jakieś możliwości mi pomóc?

Na razie plus taki, że sąsiadKA obiecuje na przyszłość uważać (niezależnie czy wczesniej uważała czy nie).

Co doradzicie?

Pozdrawiam
Mateusz Brzeziński

Najlepiej zmienić miejsce parkowania. Szybko i tanio.

Data: 2013-01-04 18:09:45
Autor: Jawi
Uszkodzenia samochodu
W dniu 2012-12-30 22:24, Piotr pisze:
Najlepiej zmienić miejsce parkowania. Szybko i tanio.
I nauczyć się cytować.

--

Uszkodzenia samochodu