Uszkodzenie siodełka

Data: 2010-08-09 05:24:51
Autor: Tszy3
Uszkodzenie siodełka
On 9 Sie, 14:05, nim wrote:
Czesc

Z ostatniej wycieczki wrociłem na uszkodzonym siodełku.http://yfrog.com/2p100809135115jhttp://img97.imageshack.us/img97/9836/100809135115.jpg

Zastanawiam sie czy da sie jeszcze to zlozyc w całość, nie pogarszajac
trwalosci?.
Moze komus przydazyla sie juz podobna sytuacja i moze cos doradzic
ewentualnie odradzic.

Moj pomysl to pdgrzanie czesci metalowej.

Zwykłe wciskanie na siłe wydaje sie byc niemozliwe.

Z gory dzieki za wszelkie pomysly.

Też tak mam w swoim siodełku. Chciałem podnieść objuczony sakwami
rower i stelaż wylazł ze skorupy. Wyciąłem trochę plastiku w części
'dziobowej' siodła - tak żeby zakrzywiona część pręta weszła na swoje
miejsce. I właściwie to wszystko. Myślałem żeby znaleźć jakiś np.
punkt naprawy/klejenia błotników samochodowych żeby zalać/zalepić
jakimś tworzywem powstałą dziurę - ale w sumie jeżdżę już tak ze dwa
miesiące i nic się nie dzieje. Siodełko siedzi na swoim miejscu - i
tak dociskasz je swoim ciężarem.

--
Pozdrowienia
Tszy3