Uszkodzona karta prepaid BZWBK

Data: 2012-03-16 20:28:35
Autor: Fanuc
Uszkodzona karta prepaid BZWBK
Posiadam karte doladowywalna premium BZWBK, na karcie mam pewna sume pieniedzy. Niestety na karcie prawdopodobnie uszkodzil sie chip i nie da sie wyplacic pieniedzy w bankomatach, bankomat zglasza blad karty. Wiem ze mozna wykupic srodki zgromadzone na karcie w oddziale banku, ale trzeba miec jakies dokumenty ktore dostaje sie przy kupie tejze karty, ja ich nie posiadam, prawdopodobnie zostaly wyrzucone. Jedynie co moge robic to placic nia przez internet jak karta kredytowa. Czy istnieje jakis sposob aby przetransferowac gotowke z karty na zwykle konto? Podobno mozna to zrobic przez Moneybookers, ale nie mam w tym doswiadczenia i nie wiem jak sie do tego zabrac. Moze ktos podsunie jakis inny pomysl?

Data: 2012-03-16 20:30:55
Autor: Fanuc
Uszkodzona karta prepaid BZWBK
Dodam jeszcze ze karta oprocz chipa ma pasek magnetyczny. Czy sa jeszcze bankomaty ktore czytaja karte z paska? Jak taki znalezc?

Data: 2012-03-16 21:01:25
Autor: dwr
W dniu 2012-03-16 20:28, Fanuc pisze:
[...]

A co na to bank? W końcu kartę masz tyle, że nie działa i w sumie to nie chcesz wykupu (płatnego chyba 12,90 zł zdaje się) tylko dobrej karty?

Data: 2012-03-17 12:54:46
Autor: Fanuc
Uszkodzona karta prepaid BZWBK
A co na to bank? W końcu kartę masz tyle, że nie działa i w sumie to nie chcesz wykupu (płatnego chyba 12,90 zł zdaje się) tylko dobrej karty?

Na infolinii twierdza ze musze wykupic srodki, ale do tego mam miec dokumenty.

Data: 2012-03-17 05:16:06
Autor: Krzysiek
W dniu sobota, 17 marca 2012, 12:54:46 UTC+1 użytkownik Fanuc napisał:

Na infolinii twierdza ze musze wykupic srodki, ale do tego mam miec dokumenty.
Dobry argument, żeby nie bawić się w karty pre-paid....

Data: 2012-03-17 13:54:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uszkodzona karta prepaid BZWBK

"Krzysiek" 16135508.6.1331986566352.JavaMail.geo-discussion-forums@ynbm9

Na infolinii twierdza ze musze wykupic
srodki, ale do tego mam miec dokumenty.

: Dobry argument, żeby nie bawić się w karty pre-paid....

A znasz kontrargument?

Data: 2012-03-18 23:58:57
Autor: dwr
W dniu 2012-03-17 12:54, Fanuc pisze:
[...]

Taki urok i zapomnianego pinu.
Inna rzecz, ze kiedys 4x zablokowalem karte przez zly PIN.
Telefon na infolinie i bez pytania (po za szczegolami karty) odblokowywali i gotowi to byli robic do skutku :)

Data: 2012-03-19 02:08:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uszkodzona karta prepaid BZWBK

"dwr" 4f6668b1$1@news.home.net.pl

Taki urok i zapomnianego pinu.
Inna rzecz, ze kiedys 4x zablokowalem karte przez zly PIN.
Telefon na infolinie i bez pytania (po za szczegolami karty) odblokowywali i gotowi to byli robic do skutku :)

To kolejny argument. :) --

Data: 2012-03-17 18:27:19
Autor: Bogdan B.
[...]

Najprościej kupić coś przez internet, np. doładowania telefonu (jeżeli
ktoś w rodzinie ma prepaid). Albo zapłacić na Allegro jeżeli czasem
tam coĹ› kupujesz.

Data: 2012-03-17 19:45:53
Autor: Grzexs
[...]

Nie wiem, czy to prawda, ale ktoś mi opowiadał, że miał podobny wypadek, choć ze zwykłą kartą do konta. Bankomaty zgłaszały, że chip uszkodzony i wypluwały kartę. Gość zalepił styki chipa taśmą klejącą i poszło. To było dość dawno, gdy chipy nie były tak jeszcze popularne.
--
Grzexs

Data: 2012-03-18 23:57:51
Autor: dwr
Uszkodzona karta prepaid BZWBK
W dniu 2012-03-17 19:45, Grzexs pisze:
[...]

[...]

A jakby go brutalnie wyciac? :)

Data: 2012-03-19 19:40:35
Autor: Grzexs
[...]

Ja bym się raczej zastanowił, czy na pasku magnetycznym jest informacja, że karta ma chipa. A to pytanie generuje kolejne - czy w chipie jest informacja, że karta ma pasek magnetyczny, a jeśli tak, to czy te informacje są jakoś wykorzystane.
--
Grzexs

Data: 2012-03-19 20:40:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uszkodzona karta prepaid BZWBK

"Grzexs" jk7uj8$34t$1@inews.gazeta.pl

Ja bym się raczej zastanowił, czy na pasku magnetycznym jest informacja, że karta ma chipa.

Jest.

Data: 2012-04-28 16:13:17
Autor: Miernik
On Friday, March 16, 2012 8:28:35 PM UTC+1, Fanuc wrote:
Posiadam karte doladowywalna premium BZWBK, na karcie mam pewna sume pieniedzy. Niestety na karcie prawdopodobnie uszkodzil sie chip i nie da sie

Jeżeli prowizja 2% jest do przyjęcia, to załóż sobie konto na http://www.zakra.pl/ wpłać na subkonto kart±, a potem wypłać przelewem i już.

Uszkodzona karta prepaid BZWBK