Uszkodzona korba - klej do gwintów ?

Data: 2010-10-28 15:46:42
Autor: piecia aka dracorp
Uszkodzona korba - klej do gwintów ?
Dzisiaj w poszukiwaniu kleju epoksydowego na półce rzucił mi się w oczy klej do połączeń z uszkodzonym gwintem. Na opakowaniu było napisane 300kg. Dalej się nie wczytywałem. Więc nie wiem czego to dotyczyło. Może coś w tym kierunku?
Po za tym były jakieś kleje dwu składnikowe: płynny metal + utwardzcacz.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-10-28 18:06:50
Autor: live_evil
Uszkodzona korba - klej do gwintĂłw ?
Są tuleje naprawcze do korb - najpewniejsza naprawa uszkodzonego gwintu -  lepsze serwisy oferują ich montaĹź.

--
live_evil

Uszkodzona korba - klej do gwintów ?