Uszkodzona korba - klej do gwintów ?

Data: 2010-10-29 19:45:47
Autor: ToMasz
Uszkodzona korba - klej do gwintów ?
michal pisze:
Witam,
dzi¶ w drodze do pracy, z nieznanych przyczyn do połowy wykręcił i w dodatku przekosił mi się prawy pedał. Z braku dĽwigni nie wykręciłem go jeszcze do końca, ale spokojnie mogę załozyć, że połowa gwintu jest zmasakrowana. Pedał (jaki¶ lekki i tani Author - Lithium chyba) o dziwo kręci się teraz bez problemów, ale przestałem mu ufać, więc pójdzie do piachu. Natomiast do zabytkowej korby FC-M730 mam sentyment i nie chcę jej zmieniać.
I tu mam pytanie - jak zainstalować nowy pedał ? Zastosować klej do ¶rub (jaki?) czy może prostopadle do osi pedału przewiercić korbę wraz z pedałem i zablokować poł±czenie dodatkow± ¶rub± ?
krótko - zapomnij o klejach, płynnychmetalach i innych sciemach.
rozwiercić, nagwintować jakkolwiek, wkręcić tulejkę nagwintować na gwint
 9/16. Dopiero wkręcaj±c mozesz użyć kleju.... (albo jak chcesz to
kiedy¶ rozkręcić - to mozelepiej nie)

ToMasz

PS jak serwis nie wie co to 9/16 to zwrot na pięcie i bez "do widzenia"

Uszkodzona korba - klej do gwintów ?