Uszkodzona opona

Data: 2016-03-17 18:27:48
Autor: Scobowski
Uszkodzona opona
W dniu 2016-03-17 o 15:38, Tomasz pisze:
Zauwazylem wybrzuszenie na oponie i slad jakby po cieciu nozem (jak na zdjeciu).Jak myslicie czy jest to naciete nozem czy moze tez opona poprostu pekla w ten sposob?

http://de.share-your-photo.com/377740405d

http://de.share-your-photo.com/026e0d7f79

Myślisz, że zamach? Nie nazywasz się aby na "D"?

Data: 2016-03-17 11:59:24
Autor: Tomasz
Uszkodzona opona
Am Donnerstag, 17. März 2016 18:27:59 UTC+1 schrieb Scobowski:
> [...]
>

> http://de.share-your-photo.com/377740405d
>
> http://de.share-your-photo.com/026e0d7f79

Myślisz, że zamach? Nie nazywasz się aby na "D"?

nie takie zeczy siezdarzaja.a mam jednego  wroga psychola.nie nie nazywam sie Donald ani dupa

Data: 2016-03-17 23:33:11
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Uszkodzona opona
W dniu 2016-03-17 o 19:59, Tomasz pisze:
[...]

Profilaktycznie wstań jutro przed 6-tą. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Uszkodzona opona