Uszkodzona opona na dziurce i odmowa wypłaty

Data: 2011-03-19 19:21:25
Autor: Sebastian Biały
Uszkodzona opona na dziurce i odmowa wypłaty
Witam.

Rozwalilem oponę miesiąć temu na dziurce (bardziej kraterze). Dziura ewidentna, zaniedbana przez miasto. Policja przybyła, spisała, dostalem notatkę, wina miasta ewidentna. Nie byłem jedyny z wyrwą w gumie tego dnia. Dziura stała sobie jeszcze pare dni i pewnie ktoś w nią trafił bo była kompletnie niewidocza nocą (brak oświetlenia, brudne pobocze, wielokrotnie łatany asfalt).

Odwiedziłem zarząd dróg i dowiedzialem się że "zwaracamy tylko za jedna oponę". Z oczywistą bzdurnością tego twierdzenia nie miałem się sily juz kłucić. Okazało się przy okazji ze nie są ubezpieczeni więc wysępować musze wprost do nich.

Złozyłem wniosek żądając zwrotu kosztów poniesionych na doprowadzenie samochodu do stanu przed szkodą. Po miesiącu dostałem odpowieć mniej więcej " [...] odmawiam dobrowlonego wypłacenia szkody [...] wypłata tylko pod wyrokiem sądu [...] nie istnieją przepisy pozwalające wypłacić [...]".

Co dalej? Dla dwóch opon mam jakieś 600zł. Dla jednej jakieś 300zł. Mam jakieś nieupierdliwe drogi zadziałania? Nieupierdliwe dla mnie, tzn bez tracenia paru dni na latanie po sądach, bo nie ma to sensu dla 600/300zł, szkoda zdrowia i nerwów.

Miasto to Mysłowice jeśli kogos interesuje.

Data: 2011-03-19 15:46:46
Autor: witek
On 3/19/2011 1:21 PM, Sebastian Biały wrote:
[...]

wielokrotnie Å‚atany asfalt).

[...]

[...]".

Co dalej? Dla dwóch opon mam jakieś 600zł. Dla jednej jakieś 300zł. Mam
jakieś nieupierdliwe drogi zadziałania? Nieupierdliwe dla mnie, tzn bez
tracenia paru dni na latanie po sÄ…dach, bo nie ma to sensu dla
600/300zł, szkoda zdrowia i nerwów.

Miasto to Mysłowice jeśli kogos interesuje.

przciez napisali wyraznie, ze nie maja przepisow pozwalajacych wyplacic ci kase, ale jak im podstawę do wypłaty (czytaj wyrok sądu) dostarczysz to oni chetnie wypłacą.

Data: 2011-03-19 19:31:10
Autor: Sebastian Biały
On 2011-03-19 19:23, spp wrote:
[...]

A może mam możliwość bycia niesłychanie upierdliwym i zrobić obstrukcję miłym urzędnikom ? :D Tak dla czystej satysfakcji. W końcu płacę 600zł to się mogę pobawić troszkę, nie ? :) Czułbym się przynajmniej psychnicznie lżej wiedząc że ktoś jak nie chce łatać dziur to może przynajmniej troche popracuje za biurkiem.

Data: 2011-03-19 19:33:33
Autor: spp
[...]

No to się zdecyduj czy chcesz temu poświęcić trochę czasu czy nie. :)
Nie da się nic nie robić i być upierdliwym - nic za darmo,

--
spp

Data: 2011-03-19 19:41:04
Autor: Sebastian Biały
On 2011-03-19 19:33, spp wrote:
[...]

Na bieganie po sadach i strate czasu w godzinach pracy nie mam ochoty. Na napisanie paru upierdliwych pism, czemu nie ... Czuje wewnętrzną potrzebę odegrania się na leniach.

Data: 2011-03-19 15:47:46
Autor: witek
On 3/19/2011 1:41 PM, Sebastian Biały wrote:

Na bieganie po sadach i strate czasu w godzinach pracy nie mam ochoty.
Na napisanie paru upierdliwych pism, czemu nie ... Czuje wewnętrzną
potrzebÄ™ odegrania siÄ™ na leniach.

nie wiem czy gdziekolwiek bedziesz biegał, bo nie sądzę aby jakakolwiek jawna rozprawa się odbywała.
wyślesz pocztą dostaniesz wyrok pocztą.
potem tylko po kasÄ™.

Data: 2011-03-19 22:59:46
Autor: Sebastian Biały
On 2011-03-19 21:47, witek wrote:
nie wiem czy gdziekolwiek bedziesz biegał, bo nie sądzę aby jakakolwiek
jawna rozprawa się odbywała.
wyślesz pocztą dostaniesz wyrok pocztą.
potem tylko po kasÄ™.

Zastanowie się, ale zapewne nikt mi nie da gwarancji że to będzie bezbolesne.

Data: 2011-03-19 17:40:55
Autor: witek
On 3/19/2011 4:59 PM, Sebastian Biały wrote:
On 2011-03-19 21:47, witek wrote:
[...]

to zalezy czy po prostu potrzebna jest im podkładka pod wypłatę pieniedzy czy tez będą się stawiac.

znajoma za złamanie ręki w zimie na krzywej płytce chodnikowej dostała 31 tyś.

Data: 2011-03-20 01:27:05
Autor: to
Uszkodzona opona na dziurce i odmowa wyp³aty
begin witek
znajoma za złamanie ręki w zimie na krzywej płytce chodnikowej dostała
31 tyÅ›.

Dokąd ten świat zmierza...

Data: 2011-03-20 10:54:53
Autor: Zbynek Ltd.
Uszkodzona opona na dziurce i odmowa wyp³aty
to napisa³(a) :
begin witek

znajoma za z³amanie rêki w zimie na krzywej p³ytce chodnikowej dosta³a
31 ty¶.

Dok±d ten ¶wiat zmierza...

Na psy. Te¿ uwa¿am, ¿e to za ma³o.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Cz³owiek zaczyna u¿ywaæ dopiero wtedy rozumu, gdy koñcz± mu siê
wszystkie mo¿liwo¶ci.]

Data: 2011-03-19 19:44:57
Autor: spp
[...]

Ctrl+c, crtl+v - tyle ich roboty będzie.

--
spp

Data: 2011-03-19 19:27:32
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:im2s76$c3t$1news.onet.pl...

[...]

Najprostszym sposobem jest pozew do sądu. jeśli Ci sie nie chce z tym bawić, to poszukaj firm, które odzyskują odszkodowania z ubezpieczeń. Jak miasto kilka razy zapłaci zamiast odszkodowania dodatkowo koszty procesu i adwokata, to później zmienią procedurę. Innego wyjścia moim zdaniem nie ma.

Data: 2011-03-21 14:23:51
Autor: Kamil
Uszkodzona opona na dziurce i odmowa wypłaty
Dnia Sat, 19 Mar 2011 19:21:25 +0100, Sebastian Bia³y napisa³(a):

Miasto to Mys³owice je¶li kogos interesuje.

To w takim uk³adzie, jest jedna wielka dziura :)
Toæ przed wyborami, Grzegorz po³ata³ trochê tych najwiêkszych dziur, ale
potem to ju¿...maskara :)
Teraz Edzio bêdzie musia³ ³ataæ i wyp³acaæ ;)

Uszkodzona opona na dziurce i odmowa wypłaty