Uszkodzona opona na dziurce i odmowa wypłaty

Data: 2011-03-19 19:27:32
Autor: Robert Tomasik
Uszkodzona opona na dziurce i odmowa wypłaty
Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:im2s76$c3t$1news.onet.pl...

Co dalej? Dla dwóch opon mam jakieś 600zł. Dla jednej jakieś 300zł. Mam jakieś nieupierdliwe drogi zadziałania? Nieupierdliwe dla mnie, tzn bez tracenia paru dni na latanie po sądach, bo nie ma to sensu dla 600/300zł, szkoda zdrowia i nerwów.

Najprostszym sposobem jest pozew do sądu. jeśli Ci sie nie chce z tym bawić, to poszukaj firm, które odzyskują odszkodowania z ubezpieczeń. Jak miasto kilka razy zapłaci zamiast odszkodowania dodatkowo koszty procesu i adwokata, to później zmienią procedurę. Innego wyjścia moim zdaniem nie ma.

Uszkodzona opona na dziurce i odmowa wypłaty