Data: 2009-03-25 18:52:37 | |
Autor: januszek | |
Uszkodzona przesyłka kurierska. | |
Kamil napisał(a):
Na ten stan rzeczy wiedziałbym, że nic się więcej nie da zrobić, gdyż regulamin firmy kurierskiej jasno określa, iż reklamacje można wnieść jedynie, gdy otwiera się paczkę przy kurierze. Może zamiast zgadywać przeczytasz regulamin GLS? ;P j. -- "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki - płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania takiej gry nagranej na CD-ROM." (Gambler 00/1993) |
|
Data: 2009-03-25 19:09:48 | |
Autor: | |
Uszkodzona przesyłka kurierska. | |
januszek <januszek@polska.irc.pl> napisał(a):
Kamil napisał(a):Cieszę się, że starasz mi się pomóc. Przeczytałem regulamin i wiem, że reklamacje, z których można odnieść widoczną korzyść, nastąpią de facto jedynie przy otwarciu paczki przy kurierze. W regulaminie jest napisane, że można do 7 dni wnieść listownie reklamacje, jednak należy udowodnić, że uszkodzenia paczka doznała "w czasie od przyjęcia przesyłki do przemieszczania, aż do chwili jej wydania". A szczerze wątpię, że uwierzą mi na słowo. Mam jednak nadzieje, że brak podpisania potwierdzenia będzie kartą przetargową w tej batalii. Pozdrawiam -- |
|