Uszkodzone opony?

Data: 2012-03-19 17:14:52
Autor: Robert_J
Uszkodzone opony?
Zjechałem i wjechałem na drogę z pobocza  (ok 10cm różnicy wysokości ok 50km/h) robiąc kilka szkód, w tym uszkadzając stalowe felgi z jednej strony (zagięły się obie, w tym jedna w dwóch miejscach po wewnętrznej stronie). Prawie wszystko zostało naprawione z AC, ale jest problem z oponami.
Sam nie wiem czy są uszkodzone, czy nie, ale wydaje się, że w tych miejscach, w których zagięły się felgi, opony są delikatnie wybrzuszone z boku (stan bez powietrza). Co sądzicie? Jak sprawdzić to zbrojenie?

MZ jak walnąłeś przy takiej prędkości to na 99% jest po oponach. Ale to musi sprawdzić gumiarz.

Moje ubezpieczenie obejmuje w takim wypadku uszkodzenie ogumienia, kwestia tylko tego, czy ono jest uszkodzone. Odwoływać się? Opony są prawie nowe, zimowe.

MZ tak. Tym bardziej że są prawie nowe

A swoją drogą, nawet jeśli nie uznają tego za szkodę, czy uważacie, że można spokojnie jeździć na nich?

Ja bym nie jeździł, ale wielu tutaj zapewne tak ;-)

Uszkodzone opony?