Uszkodzony SE k550i

Data: 2010-01-04 21:31:45
Autor: uncle
Uszkodzony SE k550i
Witam!

Mam pytanie - upadł mi telefon, SE k550i. Po upadku stracił zasięg i już go
nigdy nie odzyskał, da się to naprawić? Spotkał się ktoś z takim
przypadkiem? Wyczytałem gdzieś, że nie bardzo można cokolwiek z tym zrobić,
ale może jednak? Telefon był rozebrany przez mojego znajomego, który coś tam kmini w tym temacie, ale może coś przeoczył... Troche nie uśmiecha się mojemu portfelowi kupowanie nowego telefonu..

pozdrawiam,
uncle

Data: 2010-01-05 10:10:40
Autor: Tomek
Uszkodzony SE k550i

Użytkownik "uncle" <unclebeer@TNIJTO.op.pl> napisał

Telefon był rozebrany przez mojego znajomego, który coś tam kmini w tym temacie, ale może coś przeoczył...

No no, jak babę rozebrał, bo też coś kminił, nie dziwiłeś się, że nadal  nie ma dzieci? Czy po prostu dajesz telefon każdemu paparuchowi w mieście?

Data: 2010-01-05 23:41:42
Autor: uncle
Uszkodzony SE k550i

Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:hhuvmi$n44$1news.onet.pl...

[...]

Daje telefon kazdemu papruchowi w miescie, tak wlasnie tak robie - a potem pisze na grupach zeby zenowac swoimi pytaniami - zajmuje sie tym od 15lat i przeprowadzam badania.. Na koncu zrobie podsumowanie i wysle je do palacu prezydenckiego, chwile potem zloze swoja kandydature na ambasadora Chile.

Jeśli ktoś ma jakies powazne odpowiedzi to poprosze.

pozdrawiam,
uncle

Data: 2010-01-06 12:26:17
Autor: Tomek
Uszkodzony SE k550i

Użytkownik "uncle" <unclebeer@TNIJTO.op.pl> napisał

Jeśli ktoś ma jakies powazne odpowiedzi to poprosze.

Dałeś fona paparuchowi jak idiota, a teraz oczekujesz poważnych odpowiedzi? Weźźź

Data: 2010-01-06 19:50:25
Autor: uncle
Uszkodzony SE k550i

Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:hi1s0s$5ug$1news.onet.pl...

Użytkownik "uncle" <unclebeer@TNIJTO.op.pl> napisał

Jeśli ktoś ma jakies powazne odpowiedzi to poprosze.

Dałeś fona paparuchowi jak idiota, a teraz oczekujesz poważnych odpowiedzi? Weźźź

Oh noo nie musze sie Tobie tlumaczyc i nie mam zamiaru. Wg mnie telefon trafil w dobre rece - pytam tylko czy ktos mial taka usterke i udalo sie naprawic? SE to produkcja chinska i jesli cos sie psuje to ciezko z tym cos zrobic - taka byla diagnoza. Wierze, ze sluszna.

Jaki wiec wybrac telefon do 250-300zl zebym mogl strzelic fote jakosciowo porownywalna z tym SE - wiem, ze nokie w tych cenach maja gorsze aparaty bo te z SE dostarcza Sony i maja autofocus cokolwiek to znaczy(na prawde mnie to nie interesuje) tak czy siak zdjecia robil ladne i korzystalem z tego czesto.. Wiec potrzebuje telefonu niekoniecznie takiego ktory pieknie oidtwarza muzyke (choc mp3 teraz jest standardem juz chyba co?) tylko raczej bateria trzyma relatywnie dlugo a zdjecia po powiekszeniu daja sie ogladac, a nie przypominaja rozmazanej masci na strupie..

Jakies typy?

Zastanawialem sie nad 6300, ale kilka osob mi odradzilo ze wzgledu na baterie - oczywsicie chodzi o uzywane telefony.
Myslalem tez o SE jakims, ale po tej historii przestalem wierzyc w te marke - przynajmniej w tanie modele..

Wolalbym sie tym razem juz trzymac Nokii, ale nie interesowalem sie tym ponad 3lata wiec zupelnie nie wiem co teraz sie dzieje na rynku - nawet nie wiedzialem, ze jest tyle roznych modeli (patrzac na allegro..)

--
uncle

Uszkodzony SE k550i