Uszkodzony foto Canon A75 - robi rozmazane zdjęcia

Data: 2009-04-29 18:23:37
Autor: Sexbox
Uszkodzony foto Canon A75 - robi rozmazane zdjęcia
http://www.ampartner.pl/_error_canon_a75.jpg

Mój foto zacz±ł robić zdjęcia jak wyżej.
Mocno rozmazane we fioletach.

Czy da to się jako¶ naprawić, czy to może problem
softu i da się go jako¶ zresetować???

--
Sexbox

Data: 2009-04-29 18:30:24
Autor: PK
Uszkodzony foto Canon A75 - robi rozmazane zdjęcia
http://www.ampartner.pl/_error_canon_a75.jpg

Typowe. Serwis w Warszawie - wymienia matryce za darmo, nawet po gwarancji.

Data: 2009-04-29 19:20:59
Autor: BETON
Uszkodzony foto Canon A75 - robi rozmazane zdjęcia

Użytkownik "PK" <pinus-ciach_to@epf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gt9vsb$h1a$1nemesis.news.neostrada.pl...
http://www.ampartner.pl/_error_canon_a75.jpg

Typowe. Serwis w Warszawie - wymienia matryce za darmo, nawet po gwarancji.

i dodaj± nawigacje w prezencie

Data: 2009-04-29 19:28:14
Autor: PK
Uszkodzony foto Canon A75 - robi rozmazane zdjęcia
i dodaj± nawigacje w prezencie
Niestety do mojego A75 nie dodali. Pokryłem tylko koszt DHL.
Widac jestes "lepsiejszy gosc" ze dostales nawigacje ......

Data: 2009-04-29 20:36:00
Autor: KILu
PK wrote:
Niestety do mojego A75 nie dodali. Pokryłem tylko koszt DHL.

Wadliwa Minolte wyslalem poleconym, odsylali na swoj koszt kurierem.

k,

Data: 2009-04-29 20:35:06
Autor: KILu
BETON wrote:
i dodaj± nawigacje w prezencie

Mi nie dodali, za to gdy swego czasu zabraklo im matryc, to wymieniali
aparat na wspolczesny odpowiednik danego modelu. Tyle, ze juz im sie to
raczej nie zdarza. Darmowa naprawa - jak najbardziej. I dotyczy to
wszystkich modeli aparatow z wadliwymi matrycami Sony, a wiec Canona,
Minolty, Nikona, Sony...

k,

Data: 2009-04-29 23:14:33
Autor: venioo
PK pisze:
http://www.ampartner.pl/_error_canon_a75.jpg

Typowe. Serwis w Warszawie - wymienia matryce za darmo, nawet po gwarancji.

A mozna jakies namiary tego serwisu?
  Bo mam Nikon CoolPix 5700 z identyczna wada, i jakos serwis Nikona sie chyba zwinal, bo przez pol roku nie udalo mi sie dodzwonic (najpierw nikt nie odbieral, po paru miesiacach jakas koreansko-chinska automatyczna sekretarka odbiera)
  :(

--
venioo
Q6600 + 8GB DDR2 + 9800gt 1GB + 500GB Samsung

Data: 2009-04-30 07:05:37
Autor: KILu
venioo wrote:
  Bo mam Nikon CoolPix 5700 z identyczna wada, i jakos serwis Nikona sie
chyba zwinal, bo przez pol roku nie udalo mi sie dodzwonic

Tutaj masz opis problemu i namiary na autoryzowane serwisy:
http://nikoneurope-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/15856

Jesli na telefony nie odpowiadaja, to po prostu... wyslij im ten aparat.

k,

Data: 2009-04-30 16:02:35
Autor: venioo
KILu pisze:
Tutaj masz opis problemu i namiary na autoryzowane serwisy:
http://nikoneurope-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/15856

Jesli na telefony nie odpowiadaja, to po prostu... wyslij im ten aparat.

Ja to juz czytalem, ale to jest wiadomosc sprzed 4 lat - jak nikt nie odbiera podanego tam telefonu to boje sie troche wyslac aparat w ciemno...

Data: 2009-04-30 18:34:40
Autor: gargomel
Órzytkownik "venioo" napisał:
http://www.ampartner.pl/_error_canon_a75.jpg

kuĽwa, na moim kanonku zrobiło się to samo po jakim¶ bużliwym transporcie, albo matryc pękła, albo się co¶ odkleiło, wiec kto¶ wie gdzie to naprawiaj± w kraju?
mam nadzieje ze naprawa będzie tańsza od nowego:O)

Data: 2009-05-01 20:35:26
Autor: geyb
Uszkodzony foto Canon A75 - robi rozm azane zdjęcia
Tak jak piszą inni - serwis wymienia matryce za darmo nawet w starych modelach. Plaga jest, bo Sony dał d... i właśnie teraz ujawnia się wada, którą są obarczone te matryce. Wymieniałem 2 szt. w tym roku. Namiary na serwis:
CSI Foto i Video. Serwis Canon, Sanyo
01-014 Warszawa, Żytnia 15
(Tel) 0223792090
www.e-csi.pl
info@e-csi.pl

Dokładny opis procedury masz tutaj:
http://www.e-csi.pl/csi_new/index.php?page=serviceHowToSend

Zacznij od wypełnienia formularza http://www.e-csi.pl/csi_new/Formularz_zgloszenia.pdf
który dołączasz do wysyłanego sprzętu.

Pozdrawiam, geyb

Uszkodzony foto Canon A75 - robi rozmazane zdjęcia