Uszkodzony kardan KAWASAKI GT 550

Data: 2015-09-06 14:09:57
Autor: jarastaras
Uszkodzony kardan KAWASAKI GT 550
Witam. Za głupotę się płaci. Wczoraj chciałem przypalić troszeczkę gumę no i się stało. Już wiem ze był to mój pierwszy i ostatni raz tym motocyklem czego teraz bardzo żałuję. Do rzeczy. Zerwał się wieloklin na wałku od strony dyfra i ten trybik który wychodzi z dyfra który właśnie łączy się z wałkiem. Teraz pytanie. Czy da się to w jakikolwiek sposób naprawić czy szukać gdzieś części? Problemem jest to że ten model jest mało popularny i nigdzie żadnych praktycznie informacji na jego temat nie mogę uzyskać. Pomocy może ktoś miał podobny przypadek i wie co zrobić w tej sytuacji :/ Dodam że sprawa jest o tyle prostsza że końcówka wałka od strony dyfra to tulejka z wieloklinem w środku nałożona na wałek więc można to zdjąć. Czy są jakies firmy specjalizujące się regeneracją zerwanych wieloklinów? Co z tym zrobić? :/ Pomóżcie

Data: 2015-09-06 17:12:08
Autor: Monster

Użytkownik "jarastaras" <jarastaras@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:71f72d905d5ff46a32ec42a481c3384e$1grupy.scigacz.pl...
Witam. Za głupotę się płaci. Wczoraj chciałem przypalić troszeczkę gumę no

Nawet niedrogo się płaci:
http://www.ebay.de/itm/Mot191-Kawasaki-GT-550-KZ-Kardanantrieb-Kardan-Antrieb-Kardanglocke-Getriebe-/281424475207?hash=item418634b447

Tomek
Ducati 900SS
Ironhead sidecar racer -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2015-09-26 14:00:10
Autor: wlasti
Uszkodzony kardan KAWASAKI GT 550

Nawet niedrogo się płaci:
http://www.ebay.de/itm/Mot191-Kawasaki-GT-550-KZ-Kardanantrieb-Kardan-Antrieb-Kardanglocke-Getriebe-/281424475207?hash=item418634b447

powiem tyle - kolega jest mega farciarz jak za te 3-4 stówy to naprawi - jeśli znaleziona na ebaju
część się nada...

I dzięki za posta - mam  kolege co lata na takim zabytku - pokażę mu info - żeby nie upalał...

Uszkodzony kardan KAWASAKI GT 550