Uszkodzony pendrive

Data: 2010-02-17 08:11:42
Autor: Maxi
Uszkodzony pendrive
Witam! Żonka mi płacze, bo uszkodził się jej pendrive a miała tam b. ważny plik. Jest to jakiś pendrive "noname", objawy: dioda czerwona nie świeci, system nie widzi go. Czy jest jakiś sposób (poza wydatkiem 600 zł za usługę) aby odzyskać dane? A może ktoś z Was wydobył by te dane...? Pozdrawiam!

Data: 2010-02-17 10:08:21
Autor: zly
Uszkodzony pendrive
Dnia Wed, 17 Feb 2010 08:11:42 +0100, Maxi napisał(a):

[...]

Ja za kartę pamięci płaciłem 200 :) Spróbój go ponaginać na łączeniu złącza
z płytką która jest pod plastikiem (możesz wpierw rozebrać)
U mnie głównie na niestykaniu polegały usterki. Trzeba było włożyć pena do
portu i dociskać go w którąś stronę palcem wtedy działał :>
--
marcin

Data: 2010-02-17 14:35:39
Autor: Pszemol
Uszkodzony pendrive
"Maxi" <minimaxiWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:5065.000000f2.4b7b96aenewsgate.onet.pl...
[...]

Warto go otworzyć i obejrzeć pod lupą czy któryś scalak nie odpadł od płytki
i ewentualnie ładnie go dolutować...

Data: 2010-02-17 21:39:25
Autor: nom
Uszkodzony pendrive

Użytkownik "Maxi" <minimaxiWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:5065.000000f2.4b7b96aenewsgate.onet.pl...
Witam! Żonka mi płacze, bo uszkodził się jej pendrive a miała tam b. ważny
plik.

Chyba nieważny, skoro nie miała kopii zapasowej.
Dane dzielimy na ważne i nieważne, te które nie posiadają kopii zapasowej są nieważne.

sorki za offtopic. :-)

Można go rozebrać i spóbować poprawić luty złącza USB.

Data: 2010-02-18 10:39:12
Autor: xantos
Uszkodzony pendrive

[...]

Witam.
Naprawiałem taki pen z takimi samymi objawami.
Oderwały sie złączki od gniazda USB ,był chyba szarpnięty lub naciśniety jak
siedział w gnieździe.
Trzeba rozebrać obudowę,polutowac złącza .

Pozdrawiam

Data: 2010-02-18 17:14:49
Autor: Zbylut
Uszkodzony pendrive
Maxi zapodal(a):

aby odzyskać dane? A może ktoś z Was wydobył by te dane...? Pozdrawiam!

skąd jesteś? Jak nie świeci to może być uszkodzenie fizyczne, ale spróbować warto. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2010-02-18 22:29:04
Autor: Maxi
Uszkodzony pendrive
Maxi zapodal(a):

> aby odzyskać dane? A może ktoś z Was wydobył by te dane...? Pozdrawiam!

skąd jesteś? Jak nie świeci to może być uszkodzenie fizyczne, ale spróbować warto.

z Krakowa, zamierzam w weekend rozebrać go

Data: 2010-02-19 18:45:01
Autor: Maxi
Uszkodzony pendrive
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i dodanie otuchy!
Rozebrałem i po wielu uciskach znalazłem ten właściwy ucisk przy którym załapał... Jestem happy, bo uszczęśliwiłem żonkę.. Pozdrawiam!

Data: 2010-02-22 16:01:08
Autor: daxus
Uszkodzony pendrive
W dniu 19-02-2010 18:45, Maxi pisze:
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i dodanie otuchy!
Rozebrałem i po wielu uciskach znalazłem ten właściwy ucisk przy którym załapał...
Jestem happy, bo uszczęśliwiłem żonkę.. Pozdrawiam!

to się żonka teraz pewnie odwdzięczy ? hehe :)

Uszkodzony pendrive