Data: 2011-05-03 11:54:57 | |
Autor: Pete | |
Uszkodzony rozrzÄ…d | |
On 5/2/2011 3:00 PM, Paweł Olaszek wrote:
Producent pewnie będzie chciał się wymiksować od odpowiedzialności za Podobne przypadki mialy miejsce w silnikach 1.8T grupy VAG na rynku USA jakis czas temu. Wymiana paska i napinacza wedlug instrukcji byla przewidziana co 120 tys mil (190 tys. km). Czesto natomiast dochodzilo do zerwania napinacza lub paska juz po polowie tego przebiegu. VW/Audi mowilo wlascicielom "spierdalaj, bo juz po gwarancji." Ale takich przypadkow nazbieralo sie wystarczajaco duzo, ze jakis prawnik podjal sie reprezentowania wlascicieli i wytoczono producentowi sprawe sądową. Rezultatem bylo to, ze VAG zwrocil wlascicielom koszty naprawy i wydluzyl gwarancje na te elementy. Zmierzam do tego, że jesli to co sie Tobie przydarzylo to odizolowany przypadek, to raczej ciezko bedzie Ci cokolwiek wskórać u producenta auta. Chyba że znajdziesz paru innych, którym też się tak stało i razem rozdmuchacie ogień. Powodzenia. Pozdr. Pete |
|