[tech]Uszkodzony ubijak

Data: 2010-06-13 21:54:46
Autor: Ryszard Mikke
[tech]Uszkodzony ubijak
Z pedału spadła mi zaślepka:

http://static2.blip.pl/user_generated/update_pictures/1099266.jpg

...i zaginęła bez wieści.
Pedał się trochę rusza wzdłuż osi:

http://www.youtube.com/watch?v=ZqAiyb2H9jo

Pytanie: czy rusza się właśnie z powodu tej zaślepki?

A jeśli tak, to czy taką zaślepkę da się kupić (z wysiłkiem
mniejszym, niż zarobienie na nowe ubijaki najlepiej)?

A jeśli nie, to czemu się rusza i czy da się naprawić (jak wyżej)?

rmikke

Data: 2010-06-14 08:38:14
Autor: Rycki
[tech]Uszkodzony ubijak
Ryszard Mikke pisze:
[...]

Siemka,
Ruszanie nie jest powodem braku zaślepki. Pełni ona rolę tylko ochronną. Luz wynika zapewne z częściowego wytarcia ślizgu.
Zaślepki plastikowe i aluminiowe (w różnych kolorach) ma dystrybutor (7Anna).

Pzdr

Data: 2010-06-15 15:45:57
Autor: Ryszard Mikke
[tech]Uszkodzony ubijak
Rycki <rycki@wp.pl> napisał(a):
Ryszard Mikke pisze:
> [...]

Zaślepki plastikowe i aluminiowe (w różnych kolorach) ma dystrybutor (7Anna).

Dzięki, to na zaślepkę mam już dwa sposoby (ponoć producent chętnie przysyła).

A tym ruszaniem się na boki, bardzo się przejmować, czy poza tym,
że trochę mnie drażni stukanie w czasie jazdy, jest to niegroźne?

rmikke

Data: 2010-06-17 08:36:02
Autor: Rycki
[tech]Uszkodzony ubijak
Ryszard Mikke pisze:
Dzięki, to na zaślepkę mam już dwa sposoby (ponoć producent chętnie przysyła).

A tym ruszaniem się na boki, bardzo się przejmować, czy poza tym,
że trochę mnie drażni stukanie w czasie jazdy, jest to niegroźne?

Nie przejmuj się, możesz rozebrać i nasmarować, trochę mniej stukać będzie. A jak już naprawdę będzie spory luz, to można wymienić ślizgi, niespecjalnie duży koszt.

Pzdr

[tech]Uszkodzony ubijak