Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Utajniona ekspertyza

Utajniona ekspertyza

Data: 2014-09-24 20:59:18
Autor: Budzik
Utajniona ekspertyza
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...


Na jakiej wysokości, według ekspertyzy ATM, był w momencie rzekomego zderzenia się z brzozą polski tupolew? W dokumencie można przeczytać, że w odległości 928 m od progu pasa samolot leciał na wysokości 4 m nad progiem pasa (czyli 259 m n.p.m.), a w odległości 849 m od progu pasa znajdował się już na poziomie 7 m nad progiem pasa (czyli 262 m n.p.m.). Brzoza smoleńska, co stwierdza raport MAK, rosła tymczasem w odległości 855 m od progu pasa startowego i – uwaga – na wysokości 248 m n.p.m. Oznacza to, że według ekspertyzy ATM samolot w chwili rzekomego zderzenia się z „pancernym” drzewem leciał na wysokości od 11 do 14 m nad powierzchnią gruntu! W żaden sposób nie mógł więc zderzyć się z brzozą, która – zgodnie z ustaleniami MAK i komisji Millera – została uszkodzona na wysokości około 5 m nad ziemią.

Znaczy 200 metrów wczesniej samolot tez nie uderzał w pierwsze drzewa?
W ogole leciał wysoko i bezproblemowo, nagle spadł w okolicach brzozy (ale na tyle wysoko zeby przeleciec nad nia) po czym spokojnie odleciał...by gdyby nie to ze... która wersja jest teraz obowiązująca? Wybuchowe parowki?

Utajniona ekspertyza

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona