Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...

Data: 2011-05-15 18:34:41
Autor: PanAdol
Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...

Użytkownik "085" <zul@grzybach.pl> napisał w wiadomości news:4dcff03b$0$2440$65785112news.neostrada.pl...

Nie chcialbym wydac na samochod wiecej niz kilkanascie kPLN - czy cos oprocz forestera jest warte brania pod uwage ? XC70 jest poki co dla mnie za drogi
volvo 940 ma naprawde wysoki przeswit i do ciagniecia przyczepy idealne.
4x4 co prawwda nie ma ale sa wersje z mechanizmem roznicowym (zapomnailem nazwy - niech ktos przypomni) ktory przy poslizgu kola "hamuje" je i napedza te drugie przez co wlasdciwosci terenowe wzrastaja.
Pzdr
PanAdol

Data: 2011-05-15 10:01:35
Autor: tadek
On 15 Maj, 18:34, "PanAdol" <pana...@Poczta.neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "085" <z...@grzybach.pl> napisał w wiadomościnews:4dcff03b$0$2440$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

nazwy - niech ktos przypomni) ktory przy poslizgu kola "hamuje" je i napedza
te drugie przez co wlasdciwosci terenowe wzrastaja.

mam 940 -kę z "tym" mechanizmem i forestera. W śniegu  volvo jest
gorsze. W błocie nie próbowałem ale sądzę że będzie podobnie.

Data: 2011-05-15 19:07:02
Autor: PanAdol

Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:9b5c1032-794a-4055-9e0b-3c0589e6fa77d15g2000yqn.googlegroups.com...

mam 940 -kę z "tym" mechanizmem i forestera. W śniegu  volvo jest
gorsze. W błocie nie próbowałem ale sądzę że będzie podobnie.

4x4 jednak robi swoje ;)
Przyznasz jednak iz porownujac ze "zwyklymi" kombiakami z przednim napedem volviak radzi sobie sporo lepiej. Nie mowiac juz o zwrotnosci co w terenie tez sie przydaje.
Pzdr

Data: 2011-05-15 10:21:58
Autor: tadek
On 15 Maj, 19:07, "PanAdol" <pana...@Poczta.neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "tadek" <tadekl...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:9b5c1032-794a-4055-9e0b-3c0589e6fa77d15g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

volviak radzi sobie sporo lepiej. Nie mowiac juz o zwrotnosci co w terenie

940-ka jest nie do zdarcia. Jeżdżę nią już 20 lat,faktycznie bardzo
mały promień skrętu. Być może gdyby na tył założyć opony z terenowym
bieżnikiem byłoby lepiej w trudnych warunkach ale i tak 4x4 jest lepszy

Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...