Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...

Data: 2011-05-15 18:59:10
Autor: BAREK
Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...
Forester, ale on duużo pali.
Alternatyw takich bardziej terenowych niż miejskich jest nie za wiele, nie wiem co poza Patrolem, Land Cruiserem czy Pajero podać, ale one są droższe ciut.

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-05-15 21:10:55
Autor: emes

Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dd00660$1@news.home.net.pl...
Forester, ale on duużo pali.
Alternatyw takich bardziej terenowych niż miejskich jest nie za wiele, nie wiem co poza Patrolem, Land Cruiserem czy Pajero podać, ale one są

nazwanie Land Cruisera uterenowionym kombi to jakby nazwasc veyrona kompaktem

Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...