Utopia 'antysystemu' i ostatnie kłamstwo komunizmu

Data: 2019-06-22 15:32:35
Autor: pulsar
Utopia 'antysystemu' i ostatnie kłamstwo komunizmu
W dniu 22-06-2019 o 08:53, Jacek Bialy pisze:
Od jakiegoś czasu w naszym politycznym życiu pojawiają się ugrupowania 'antysystemowe' /.../
JB

Ciekawy tekst... no no, daje do myślenia.
Przeczytałem, postanowiłem odpowiedzieć, ale
wpierw poszedłem po piwo KOREB (Łaskie Żywe,
600 lat tradycji!), jako że delektuję się nim
raz w roku, bo dostępne tylko w Święto Kielc,
na naszej 'sienkiewce'... kupiłem, jako żywo
mały 'baniaczek' 2 l, wypiłem 2-3 szklaneczki
i co... ten Twój tekst jeszcze bardziej mi
przemówił... że jednak ten Kukiz i mnie zrobił
w tzw balona antysystemowego... no cóż, trzeba
to jeszcze raz przemyśleć, te wybory znaczy się...

--
pulsar

Data: 2019-06-22 09:54:08
Autor: Jacek Bialy
Utopia 'antysystemu' i ostatnie kłamstwo komunizmu
     -- - na naszej 'sienkiewce'... kupiłem, jako żywo
mały 'baniaczek' 2 l, wypiłem 2-3 szklaneczki

A siku zrobiłeś?

Data: 2019-06-23 08:00:23
Autor: pulsar
W dniu 22-06-2019 o 18:54, Jacek Bialy pisze:
      -- - na naszej 'sienkiewce'... kupiłem, jako żywo
mały 'baniaczek' 2 l, wypiłem 2-3 szklaneczki

A siku zrobiłeś?

Hmm, o sprawach oczywistych a nieciekawych,
nie mam zwyczaju wspominać...

Data: 2019-06-23 10:26:22
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

To wiesz co?..  Żeby było ciekawiej, ty najpierw się wysikaj, a potem pij.

Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-06-22 09:57:26
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 22 czerwca 2019 15:32:52 UTC+2 użytkownik pulsar napisał:
> [...]

Ciekawy tekst... no no, daje do myślenia.
Przeczytałem, postanowiłem odpowiedzieć, ale
wpierw poszedłem po piwo KOREB (Łaskie Żywe,

Browar założony w 2005 i 600 lat tradycji? Kurde, jak ten czas zap...

--
Bruno

Data: 2019-06-23 07:56:46
Autor: pulsar
W dniu 22-06-2019 o 18:57, Bruno Brunowski pisze:

Browar założony w 2005 i 600 lat tradycji? Kurde, jak ten czas zap...

No tak, ten producent istnieje od 2005r, ale tradycja dotyczy
starej, długotrwałej metody warzenia tegoż piwa, tzw metody
Korabitów.

http://piankanapiwku.pl/browar-koreb-tradycyjne-piwa-laskie/

A tu cytat z rzeczonego 2 litrowego baniaczka:

"Piwa Łaskie warzono od zawsze a w XV i XVI w. pijano je
na dworach królewskich i rycerskich."

No cóż, smakuje wybornie...!

--
pulsar

Utopia 'antysystemu' i ostatnie kłamstwo komunizmu