[Foto][Cross] Utopiłem rower - zakoń czenie

Data: 2010-02-07 02:58:37
Autor: Dariusz K. Ładziak
[Foto][Cross] Utopiłem rower - zakoń czenie
Podsumowując - jak ktos ma takie problemy to zapraszam na priv, zawodowy technolog elektronowy (wcześniej technik technolog procesów chemicznych - to też coś daje) z doświadczeniem w myciu półprzewodników w procesie technologicznym i utopionego sprzętu (wędzony komputer domyłem, komórkę i skrzynkę antenową utopiona w krowim gównie umyłem - skrzynka działa do dziś, komórka działała jeszcze rok aż ją na bunkrach w Mamerkach posiałem...). Rady za darmo, kasę mogę brać za osobiste działanie na sprzęcie jak ktoś ma dwie lewe ręce. A że parę rowerów od zera też zbudowałem to wiem jak się też to robi.

--
Darek

Data: 2010-02-19 18:58:24
Autor: __Maciek
[Foto][Cross] Utopi łem rower - zakończ enie
Sun, 07 Feb 2010 02:58:37 +0100 "Dariusz K. Ładziak"
<ladzk@ladzk.pol.pl> napisał:

wędzony komputer domyłem

Ten?
http://z.about.com/d/bbq/1/0/Z/N/pc_bbq.jpg

:-)

[Foto][Cross] Utopiłem rower - zakoń czenie