Utrata wartosci aportu - bilans

Data: 2014-09-12 20:06:02
Autor: PJ
Utrata wartosci aportu - bilans
Do nowo zawiazanej spolki z o.o. wniesiony zostal aport o wartosci 5 tys. PLN w postaci domeny internetowej na pokrycie kapitalu zakladowego. Przed koncem roku finansowego aport utracil wartosc, poniewaz nie przedluzono rejestracji domeny. W bilansie mozna zatem zapisac:

AKTYWA
Wartosci niematerialne i prawne 0 PLN
Amortyzacja 5000 PLN

PASYWA
Kapital zakladowy 5000 PLN

Moje pytanie dotyczy bilansu w latach nastepnych - jak powinien wygladac?

Data: 2014-09-22 07:24:48
Autor: mkgp
Utrata wartosci aportu - bilans

Uzytkownik "PJ" <pjnoname@nn.noname> napisal w wiadomosci news:luvg6f$28i$1speranza.aioe.org...
[...]

W bilansie nie ma amortyzacji.
Zakladajac, ze nie bylo zadnych innych operacji to w bilansie bedzie:

Aktywa:
- wart. niematerialne i prawne: 0,00

Pasywa:
- kapital zakladowy: 5000,00