Utrzymanie pa艅stwa.

Data: 2014-07-27 11:53:44
Autor: Author Instinct
Utrzymanie pa艅stwa.
W dniu 27.07.2014 11:15, Micha艂 pisze:
  Czyli np. zasi艂ek, dop艂ata do mieszka艅 itp. . W艂a艣nie przeczyta艂em w
"Do rzeczy" opini臋 Fachowca (przez du偶e F) od podatk贸w z jakich艣
renomowanych uczelni, wcze艣niej wypowiedzia艂 si臋 Korwin o zasi艂ku, kt贸ry
demoralizuje. Panowie bredz膮. Dam przyk艂ad - z艂apa艂 mnie ostatnio wirus.
Musia艂em dyma膰 do przychodni i prosi膰 o przyj臋cie mnie poza kolejno艣ci膮.
Doktor mia艂 opory, ale na chybcika zgodzi艂 si臋 obejrze膰 moje plecy,
gdzie stwierdzi艂 chorob臋. Gdyby nie pieni膮dze rodzic贸w nie mia艂bym za co
kupi膰 lekarstw, dziw ile to kosztuje.
  Zostawia膰 cz艂owieka bez pieni臋dzy, takiego kt贸ry nie ma podstaw do
bytowania to wyda膰 na niego wyrok 艣mierci, nie bezpo艣redni. I nie ma o
czym opowiada膰 innym; pierdolenie dobrze wychodzi najedzonym, z
przeproszeniem.

W艂a艣nie - najlepiej uczy膰 si臋 przez do艣wiadczenie:)

Na zachodzie socjalist膮 si臋 jest w m艂odo艣ci, prawicowcem na staro艣膰.

U nas odwrotnie, w m艂odo艣ci ma si臋 pogl膮dy prawicowe bo takie pranie m贸zgu robi膮 m艂odym ludziom szko艂y i mendia.

Na staro艣膰 zostaje si臋 socjalist膮 bo wtedy bieda zagl膮da w oczy z powodu braku pracy i g艂odowej emeryturki:)

Data: 2014-07-27 11:56:33
Autor: u2
Utrzymanie pa艅stwa.
W dniu 2014-07-27 o 11:53, Author Instinct pisze:
Na zachodzie socjalist膮 si臋 jest w m艂odo艣ci, prawicowcem na staro艣膰.

to ty powinienes byc prawiczkiem, a jestes komuchem zydoski posrancu:)

--
Genera艂 Skalski o 偶ydach w UB :

"R贸偶a艅ski, 呕yd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerow膮, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o 偶ydach :

"呕yd贸w gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, 偶e s膮 narodem
wybranym. Czuj膮 si臋 oni upowa偶nieni do interpretowania wszystkiego,
tak偶e doktryny katolickiej. Cokolwiek by艣my zrobili, i tak b臋dzie
poddane ich krytyce - za ma艂o, 偶e 藕le, 偶e zbyt ma艂o ofiarnie. W moim
najg艂臋bszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z 呕ydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, kt贸rzy u偶ywaj膮 s艂贸w 'antysemita',
'antysemicki', nale偶y traktowa膰 jak ludzi niegodnych debaty, kt贸rzy
usi艂uj膮 niszczy膰 innych, gdy brakuje argument贸w merytorycznych. To oni
tworz膮 mow臋 nienawi艣ci".

Data: 2014-07-28 21:59:27
Autor: Author Instinct
Utrzymanie pa艅stwa.
W dniu 27.07.2014 11:56, u2 pisze:
W dniu 2014-07-27 o 11:53, Author Instinct pisze:
Na zachodzie socjalist膮 si臋 jest w m艂odo艣ci, prawicowcem na staro艣膰.

to ty powinienes byc prawiczkiem, a jestes komuchem zydoski posrancu:)

Wow!

Data: 2014-07-28 22:12:26
Autor: Author Instinct
Utrzymanie pa艅stwa.
[...]

Poza tym nie "偶ydoski" bo na aryjsko艣膰 moja rodzina ma mocne papiery. Jak gestapo moich przodk贸w bada艂o w drodze do kacetu to wypisa艂o taki dokument:)

Utrzymanie pa艅stwa.