Utwórzcie sobie republikę smoleńska

Data: 2010-07-13 04:54:23
Autor: zbig
Utwórzcie sobie republikę smoleńska
Jeśli wam  się tak w Polsce nie podoba pisiory, to najlepszym wyjściem
jest secesja . ja tam nie będę płakał po jakichś tam zasranych
zadupiach. Chcecie obwołajcie sobie kaczora prezydentem albo i
cesarzem nawet. Taki kraik szybko bez pomocy zejdzie na żebry
A jak będziecie chcieli przyjechać do Polski to się was będzie
zatrudniać jak kolorowych do prac nie wymagających specjalnych
kwalifikacji i wykształcenia.

Data: 2010-07-13 05:04:13
Autor: DJ MC Donald Musk
On 13 Lip, 13:54, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
[...]

a po co secesja?
trzeba was Platfonsow i POstepakow stad pogonic i nie trzeba bedzie
robic zadnych secesji...

Data: 2010-07-13 14:12:36
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-13 14:04, DJ MC Donald Musk pisze:
a po co secesja?
trzeba was Platfonsow i POstepakow stad pogonic i nie trzeba bedzie
robic zadnych secesji...

Sęk w tym że mocherową mniejszość nieintelektualną łatwiej wywieźć na taczkach z gnojem niż kilkadziesiąt milionów racjonalnie funkcjonujących obywateli IIIRP

Data: 2010-07-13 14:14:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:5fe30653-2d3d-45b6-ba73-2a80e1ca0b8cd8g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Czyniliście próby, pisiory, tylko chujowo wam to wychodziło.

Data: 2010-07-14 02:16:33
Autor: Jaksa
On Tue, 13 Jul 2010 13:54:23 +0200, zbig <zbigniew_@gazeta.pl> wrote:

Jeśli wam  się tak w Polsce nie podoba pisiory, to najlepszym wyjściem
jest secesja . ja tam nie będę płakał po jakichś tam zasranych
zadupiach. Chcecie obwołajcie sobie kaczora prezydentem albo i
cesarzem nawet. Taki kraik szybko bez pomocy zejdzie na Ĺźebry
A jak będziecie chcieli przyjechać do Polski to się was będzie
zatrudniać jak kolorowych do prac nie wymagających specjalnych
kwalifikacji i wykształcenia.

Ja tez mam dla ciebie dobra rade.

Powies sie. Przestaniesz w ten sposob meczyc czytelnikow swoim
brakiem polotu i przyciezkawym kurzym mozdzkiem.

Jaksa

Data: 2010-07-14 01:25:30
Autor: zbig
On 14 Lip, 02:16, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
On Tue, 13 Jul 2010 13:54:23 +0200, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Powies sie. Przestaniesz w ten sposob meczyc czytelnikow swoim
brakiem polotu i przyciezkawym kurzym mozdzkiem.

Nie przyjmuję dobrych rad od zwierząt. Nawet takich, które potrafią
wstukać jakieś debilne zdanie na komputerze.

Utwórzcie sobie republikę smoleńska