UwaĹĽajcie, obserwujÄ… nas

Data: 2012-06-07 10:54:29
Autor: neoniusz
UwaĹĽajcie, obserwujÄ… nas
Jakiś czas temu dostałem wiadomość z forum mBąka. Pisała do mnie pani z pewnej znanej agencji badawczej, że zostałem wytypowany jako "lider opinii w społeczności mbanku" i chcieliby mnie zaprosić do współpracy przy nowym projekcie - umówić się na spotkanie, za godziwe wynagrodzenie. Uśmiałem się niemożliwie, bo na tamtejszym forum jestem od kilku miesięcy i mam kilkadziesiąt postów. Nie ukrywam, że ostatnio moja aktywność była większa, ale chyba jeszcze nigdy nic pozytywnego na mBąk nie napisałem - pewnie spełniam kryteria rasowego trolla. Najlepsze było wynagrodzenie. Uważajcie - chcieli mi zaproponować analizę mojego wpływu na społeczność banku. Jako, że to trochę moja działka zawodowa to napisałem, że nie. Padła propozycja, że za rozmowę dostanę butelkę whisky. Uznałem, że za whisky mogę się sprzedać, ale wtedy okazało się, że klientowi zmieniły się założenia i ze spotkania nici... Mam już teorię spiskową - chcieli ode mnie wyciągnąć dane, żeby nie dać mi nagrody w kindlowym konkursie - za jechanie po mBanku. Ktoś z was dostał coś takiego?

Data: 2012-06-07 05:06:41
Autor: BI
Uważajcie, obserwuj± nas
On 7 Cze, 10:54, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
Jaki¶ czas temu dostałem wiadomo¶ć z forum mB±ka. Pisała do mnie pani z
pewnej znanej agencji badawczej, że zostałem wytypowany jako "lider
opinii w społeczno¶ci mbanku" i chcieliby mnie zaprosić do współpracy
przy nowym projekcie - umówić się na spotkanie, za godziwe
wynagrodzenie. U¶miałem się niemożliwie, bo na tamtejszym forum jestem
od kilku miesięcy i mam kilkadziesi±t postów. Nie ukrywam, że ostatnio
moja aktywno¶ć była większa, ale chyba jeszcze nigdy nic pozytywnego na
mB±k nie napisałem - pewnie spełniam kryteria rasowego trolla. Najlepsze
było wynagrodzenie. Uważajcie - chcieli mi zaproponować analizę mojego
wpływu na społeczno¶ć banku. Jako, że to trochę moja działka zawodowa to
napisałem, że nie. Padła propozycja, że za rozmowę dostanę butelkę
whisky. Uznałem, że za whisky mogę się sprzedać, ale wtedy okazało się,
że klientowi zmieniły się założenia i ze spotkania nici... Mam już
teorię spiskow± - chcieli ode mnie wyci±gn±ć dane, żeby nie dać mi
nagrody w kindlowym konkursie - za jechanie po mBanku. Kto¶ z was dostał
co¶ takiego?

Dostałem mailem z tego samego Ľródła zaproszenie do wzięcia udziału w
badaniu (nie było propozycji wynagrodzenia) ale odmówiłem. Wcze¶niej
po mBanku nie jechałem :)

Data: 2012-06-08 07:22:56
Autor: koko
Uważajcie, obserwuj± nas
Wniosek nasuwa się sam, lepiej jechać po banku na forum, bo wtedy przynajmniej
płac± za milczenie <rotfl>

Data: 2012-06-07 13:40:46
Autor: gral
UwaĹĽajcie, obserwujÄ… nas
neoniusz napisał(a):
[...]

Przecież i tak ci nie dali, mimo, że nie podałeś danych :D

Data: 2012-06-07 16:25:46
Autor: neoniusz
UwaĹĽajcie, obserwujÄ… nas
W dniu 07.06.2012 13:40, gral pisze:
[...]

Jak pisze do kogos maila to sie przedstawiam, wiec jesli napisala do mnie z forum przez nicka, a odpisalem na maila podpisujac sie imieniem i nazwiskiem to juz wiedziala ;D Ale to raczej w formie zartu napisalem o tej teorii ;)

Data: 2012-06-08 17:57:35
Autor: Konfabulator
Uważajcie, obserwuj± nas
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):
Jakiś czas temu dostałem wiadomość z forum mBąka. Pisała do mnie pani z pewnej znanej agencji badawczej, że zostałem wytypowany jako "lider

Dostałem. Jest mRadnym. Głównie jadę po mBanku, bo molochy maj± prawie same wady. Jednak u mnie Pani przwdstawiła się, ale nie zaproponowała flaszki, więc j± zlałem, by zaprosiła sobie swoich pracowników, a mnie spamu nie wysyłała.

Data: 2012-06-08 20:01:04
Autor: neoniusz
Uważajcie, obserwuj± nas
W dniu 08.06.2012 19:57,  Konfabulator pisze:
[...]

Hmm, ja nie dostalem od mRadnego, tylko od profilu, ktory zarejestrowal sie tego samego dnia i nie mial ani jednego posta. Skladal sie z imienia i nazwiska. Pozniej prowadzilem korespondencje na mail firmowy (ircenter) i wszystko bylo ok.

Data: 2012-06-08 18:13:23
Autor: Konfabulator
Uważajcie, obserwuj± nas
> [...]
ady. Jednak u

Hmm, ja nie dostalem od mRadnego, tylko od profilu, ktory zarejestrowal

Sorry, pisze z tableta. Chodzi o to, ze ja jestem mRadnym. Pisala chyba jakas pani Wiktoria.

Data: 2012-06-08 22:17:18
Autor: neoniusz
Uważajcie, obserwuj± nas
W dniu 08.06.2012 20:13,  Konfabulator pisze:
[...]

To ta sama. Widac, ze im bardziej na mnie zalezalo, skoro oferowala flaszke ;D

Data: 2012-06-08 22:46:48
Autor: osa
Uważajcie, obserwuj± nas
W dniu 2012-06-08 22:17, neoniusz pisze:
To ta sama. Widac, ze im bardziej na mnie zalezalo, skoro oferowala
flaszke ;D

Oj tam, oj tam ;) Po prostu wiedziała, że jeste¶ bardziej łasy na prezenty... w końcu kindla też chciałe¶, a nie sam± wypasion± kartę ;) Więc chciała chociaż flaszkę podarować, żeby¶ miał w czym utopić smutki po wyrolowaniu Cię przez mB±ka ;)

Data: 2012-06-08 18:32:02
Autor: Marcepan
UwaĹĽajcie, obserwujÄ… nas
jechanie po mBanku. Ktoś z was dostał coś takiego?

Dasz butelkÄ™ denaturatu to odpowiem na twoje pytanie ;-)

UwaĹĽajcie, obserwujÄ… nas