Uwada Dr Grzesiu Kruk, PhD znowu nadaje

Data: 2009-10-23 09:48:56
Autor: Grzegorz Kruk
Uwada Dr Grzesiu Kruk, PhD znowu nadaje
Dowiedziałem się od znajomych, że ktoś tu tęskni za mną.

Po pierwsze nie upoważniłem Pana do publikowania tego typu informacji
o mnie
Po drugie nie wiem co to jest Uwada ( w tytule posta )
Uważam, że anonimowy użytkownik "cytryna" to psychicznie chory
człowiek
- typowy paranoik, który bez dowodów pomawia jak robiono to bezkarnie
za czasów PRL

dr Grzegorz P. Kruk
http://www.myspace.com/grzegorzkruk

P.S.:
"cytryna" jest z Łodzi, a na temat Łodzi
................. reszta jest milczeniem .....................
adres cytryny IP TPSA : 83.23.52.84

DOMAIN:                 tpnet.pl
registrant's handle:      nsk80879 (CORPORATE)
nameservers:              dns2.man.lodz.pl. [212.51.192.5]
                       szeloba.nask.waw.pl.
                       ns1.tpnet.pl. [80.50.50.100]
                       ns3.tpnet.pl. [80.50.50.200]
                       ns2.tpnet.pl. [80.50.50.150]
created:                  1995.08.11 13:00:00
last modified:          2007.02.03 10:58:43

REGISTRAR:
NASK
ul. Wawozowa 18
02-796 Warszawa
Polska/Poland
+48.22 3808300
info@dns.pl

nagłówek wiadomości, dokładna data i godzina wysłania :

..sul.t-online.de!newsfeed00.sul.t-online.de!

t-online.de!news.nask.pl!news.nask.org.pl!

news.onet.pl!newsgate1.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Uwada Dr Grzesiu Kruk, PhD znowu nadaje
Date: Fri, 23 Oct 2009 16:26:49 +0200
Sender: news@newsgate.onet.pl

Najpierw wyciąg z nauki polskiej:
dr  Grzegorz  Kruk
[...]

Data: 2009-10-23 19:28:04
Autor: raff
Grzegorz Kruk pisze:
Dowiedziałem się od znajomych, że ktoś tu tęskni za mną.

tak jak ty pedał w dupę przez gang bacy ruchany ty polityczne góralskie ścierwo jebane.

R.

Data: 2009-10-23 20:03:35
Autor: gg
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hbsp3j$m12$1news.onet.pl...
tak jak ty pedał w dupę przez gang bacy ruchany ty polityczne góralskie ścierwo jebane.
R.

Co to?
wściekłe psy?

Data: 2009-10-23 19:30:19
Autor: cytryna
Uwaga Dr Grzesiu Kruk, PhD dałsaięwywabić
[...]

ciach

Zapowiada się przednia zabawa. Miłośnik ojro dr Grzegorz Kruk,Ph.D. wyje
z oburzenia, że oficjalne informacje z witryn: Nauki Polskiej oraz Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach zostały pieczołowicie zebrane
aby pokazać jak taki uczony bluzga niczym Rycho, Zbycho, Miro i spółka.
Grzesiek nie ma sie co jeżyć, zachowujesz się tak jakbyś zapomniał pobyt w
pokoju bez klamek w Bielsku-Białej (wrota były podpierane drągiem) gdzie za
zety wciskałeś na JAVE ciemnotę biednym prowincjonalnym owieczkom wypasanym
pod Szyndzielnią. Grzesiek nie wstydź się i pożal się skąd cię znowu wylali, jak nędznie zarabiasz, jak siedzisz na walizkach, i jakie to D.Sc szykujesz.
Całe psp jest stęsknione za wiadomościami z wielkiego świata ojro. Buzi, buzi
i lulu.

Data: 2009-10-23 10:53:23
Autor: Grzegorz Kruk
On 23 Paź, 19:30, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
[...]

Jedyne co Pan pokazał to że jest Pan prawdopodobnie chory umysłowo,
ale nie mnie stawiać diagnozy.

W Bielsku Białej nie uczyłem programowania w JAVA.
Ma Pan od początku złe informacje.
Nie byłem, nie jestem z Panem na TY i nie życzę sobie dalszych postów
w tym tonie.
Nie jestem dla Pana Grzesiek Panie "cytryna" z Łodzi.
W ogóle w Łodzi byłem chyba tylko 3 razy w życiu.

Data: 2009-10-23 20:05:10
Autor: cytryna
> [...]

w tym tonie.
Nie jestem dla Pana Grzesiek Panie "cytryna" z Łodzi.
W ogóle w Łodzi byłem chyba tylko 3 razy w życiu.

Grzesieczku, jak nie tobie stawiać diagnozy to postaw chociaż namiot. I żona i studentki się ucieszą. Grzesiek, jakbyś wiedział ile razem wódy wytrąbiliśmy
to byś się sfajdał ze szczęscia.

Data: 2009-10-23 11:13:12
Autor: Grzegorz Kruk
On 23 Paź, 20:05, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
Grzesieczku, jak nie tobie stawiać diagnozy to postaw chociaż namiot. I żona
i studentki się ucieszą. Grzesiek, jakbyś wiedział ile razem wódy wytrąbiliśmy
to byś się sfajdał ze szczęscia.

Naprawdę Pana nie znam i nigdy Pana nie spotkałem na szczęście.
Kłamie Pan jak i Pana koledzy od początku
i nie wiem czemu / komu ta nagonka ma służyć.

Data: 2009-10-23 20:15:00
Autor: gg
Użytkownik "Grzegorz Kruk" <gpk1963@gmail.com> napisał w wiadomości news:7ee434c4-b5da-4efb-b24a-
Naprawdę Pana nie znam i nigdy Pana nie spotkałem na szczęście.
Kłamie Pan jak i Pana koledzy od początku
i nie wiem czemu / komu ta nagonka ma służyć.

to są pojeby z mafii
szkoda pańskiego czasu na dyskusje z bandytami
takie jest moje zdanie
Mnie na przykład nie musi pan nic wyjaśniać.

Data: 2009-10-23 20:16:43
Autor: raff
[...]

Czy to zdanie mogl napisac zdrowy umyslowo ?

R.

Data: 2009-10-23 20:27:43
Autor: gg

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hbsruq$ua9$2news.onet.pl...
"tak jak ty pedał w dupę przez gang bacy ruchany ty polityczne góralskie ścierwo jebane. "

Czy to zdanie mogl napisac zdrowy umyslowo ?

A ja nie wiem czy twój stary jest chory umysłowo czy zdrowy.

Data: 2009-10-23 20:48:22
Autor: raff
[...]

A pewnie że dupa jak ty faszystowski chuju ze wsi dymający świnie w chlewie oralnie

R.

Data: 2009-10-23 20:50:00
Autor: gg
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hbstq5$4hd$1news.onet.pl...
[...]

A twój stary dupił psa i nie trafił w odbyt
I tak powstałeś

Data: 2009-10-23 20:28:32
Autor: gg

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hbss0i$ua9$3news.onet.pl...
[...]

proszę jaka kultura elektoratu SLD

Data: 2009-10-23 20:47:19
Autor: Piotr
Dnia Fri, 23 Oct 2009 20:28:32 +0200, gg napisał(a):

proszę jaka kultura elektoratu SLD

To są cytaty z twórczości Jogiego. A tak swoją drogą to skąd się tu
wziąłeś burku?
Co to chlew, że ani me, ani be, ani kukuryku, wlazłeś i już się
zabierasz za ocenianie?
Piotr

Data: 2009-10-23 20:52:02
Autor: gg
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:nvydoweigwn5$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie prawda.
Ja tu jestem od dawna i ja to pisałem a nie powyżej posądzany
rozumiesz pojebie?
czy kurwa jeszcze nie dotarło do łba malutkiego jak ten pod peruką Kaczynskiego?
a teraz zrób mi laskę wariacie jeden z drugim
HAHAHA

Data: 2009-10-23 20:54:08
Autor: raff
[...]

a to zona juz odeszla, Grzesiu ?

R.

Data: 2009-10-23 20:56:31
Autor: gg
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hbsu4v$4hd$3news.onet.pl...
a to zona juz odeszla, Grzesiu ?
R.

Masz problem

Data: 2009-10-23 21:00:23
Autor: raff
[...]

Dr Grzegorz Kruk, adiunkt

R.

Data: 2009-10-23 21:09:02
Autor: gg
Uwaga Dr Grzesiu Kruk, PhD dałsaięwywabić
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hbsugm$4hd$4news.onet.pl...
Dr Grzegorz Kruk, adiunkt

ty się tak nazywasz pierdolony impotencie?
eee chyba nie
dymałeś ostatnio banana oralnie?

Data: 2009-10-23 21:28:41
Autor: raff
gg pisze:
[...]

Tak sobie dyskutujecie z rektorem ?

To nic dziwnego ze nie awansujesz ;-)

R.

Data: 2009-10-23 21:15:44
Autor: Piotr
Dnia Fri, 23 Oct 2009 20:52:02 +0200, gg napisał(a):

[...]

Boszz, to też ty, Jogi?  :-))
Piotr

Data: 2009-10-23 21:23:40
Autor: raff
[...]

No a kto ? ;-)

Jego jest tu trzech.

R.

Data: 2009-10-23 20:49:06
Autor: Piotr
Dnia Fri, 23 Oct 2009 09:48:56 -0700 (PDT), Grzegorz Kruk napisał(a):

Dowiedziałem się od znajomych, że ktoś tu tęskni za mną.

Od znajomych klonów, Jogi?
Jogi, ty jesteś wielki! Nawet wałkun, też niezły idiota i ordynus, nie
ma przy tobie szans.
Piotr

Data: 2009-10-23 21:11:04
Autor: cytryna
> [...]

Od znajomych klonów, Jogi?
Jogi, ty jesteś wielki! Nawet wałkun, też niezły idiota i ordynus, nie

A mówiłem (pisałem),że będzie wesoło i przaśnie. Tak jak to w klubie PO bywa, zaczadzony mózg, chcica niebotyczna, i kwalifikacje moralne wielce wątpliwe.
Jogi sadzi jak opetana mrówka a i dyskutanci to nie gorsze aparaty. Wesołego
Alleluja, Grzesiek buzi, buzi i lulu.

Data: 2009-10-23 21:13:18
Autor: gg
Uwada Dr Grzesiu Kruk, PhD znowu nadaje
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:192f.0000003c.4ae1ffc8newsgate.onet.pl...
buzi, buzi i lulu.

Lulu wy pójdziecie niedługo bandziory z Łodzi jak Wasz szef Ivanienko z Moskwy, który dostał ze snajperki przed knajpą,
a taki był mądry i czuł się najważniejszy jak ty Leszku Milerze

Uwada Dr Grzesiu Kruk, PhD znowu nadaje