Uwaga, Azor się właśnie zdekompensowal w zderzeniu z rzeczywistością

Data: 2010-06-01 14:59:02
Autor: Eulalia Browarek
Uwaga, Azor się właśnie zdekompensowal w zderzeniu z rzeczywistością
Myślę, że za dwa trzy dni wygeneruje jakiś nowy spójny system urojeń i wróci do normy. Trzeba przeczekać ;)

Zennon

Data: 2010-06-01 18:20:46
Autor: Piotr
Dnia Tue, 1 Jun 2010 14:59:02 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

Myślę, że za dwa trzy dni wygeneruje jakiś nowy spójny system urojeń i wróci do normy. Trzeba przeczekać ;)

A narazie do czytania stenogramów, dziadu!
Piotr
PS. I, żeby mi wnioski takie jak u cyca były! --
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d
0c6a7b11a64?hl=pl&q=zagoni%C5%82em+do+pa%C5%82y+boukun#3ec3d0c6a7b11a64
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/84a2b657d52c4467
/04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68
09edc1d10f

Data: 2010-06-01 21:56:00
Autor: precz z gnomem
Uwaga, Azor się właśnie zdekompensowal w zderzeniu z rzeczywistością

Jebnięty to on zawsze był.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-02 08:58:56
Autor: Bombelek
Uwaga, Azor się właśnie zdekompensowal w zderzeniu z rzeczywistością

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hu3okj$e8k$1inews.gazeta.pl...

Jebnięty to on zawsze był.

Przemysław Warzywny

--

rAzor? Możesz coś więcej na ten temat?

Data: 2010-06-02 19:13:20
Autor: cirrus
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c060128$0$19179$65785112news.neostrada.pl...
[...]

RAzor to jeden kilkudziesięciu ksywek jakimi posługuje sie ten psychol.

--
stevep

Data: 2010-06-04 12:01:27
Autor: rAzor
Uwaga, Azor się właśnie zdekompensowal w zderzeniu z rzeczywistością
Darz bór! Użytkownik... he he - cirrus raczył napisać:
[...]

Ile ksywek miał Kawecki, albo taki Pietrzykowski? he he he
A moze nie znasz gości, bo jestes tu nowy?
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-06-04 12:34:04
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "rAzor" <bronek.ze.wsi@kgb.ru> napisał w wiadomości news:huaitm$879$2news.onet.pl...
[...]

Ja się przedstawiam imieniem i nazwiskiem, ty koleś chyba masz jakieś śmieszne? ;-)))

R.L.

Data: 2010-06-02 09:06:22
Autor: Grzegorz Z.
Uwaga, Azor się właśnie zdekompensowal w zderzeniu z rzeczywistością
Dnia Tue, 1 Jun 2010 21:56:00 +0200, precz z gnomem napisał(a):

Jebnięty to on zawsze był.

On i mkarwan.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-04 12:00:36
Autor: rAzor
Uwaga, Azor się właśnie zdekompensowal w zderzeniu z rzeczywistością
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:
Dnia Tue, 1 Jun 2010 21:56:00 +0200, precz z gnomem napisał(a):

Jebnięty to on zawsze był.

On i mkarwan.

Dzięki - taka ocena prosto z waszych splutych pysków, to dla mnie komplement. :-D

Data: 2010-06-04 12:31:07
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "rAzor" <bronek.ze.wsi@kgb.ru> napisał w wiadomości news:huais3$879$1news.onet.pl...
[...]

Ja tam nie wiem coś za jeden ale czytając to co wypisujesz na psp wnioskuję, że musisz być zdrowo walniety. Pewnie też kurduplowaty jesteś?

R.L.

Uwaga, Azor się właśnie zdekompensowal w zderzeniu z rzeczywistością