Uwaga! Bede antysemitowal !!!

Data: 2009-03-12 22:15:55
Autor: Zennon
Uwaga! Bede antysemitowal !!!
Były prezydent Izraela zostanie oskarżony o gwałt

Prokurator generalny Izraela podjął decyzję o postawieniu zarzutów byłemu prezydentowi kraju Mosze Kacawowi. Zostanie on oskarżony o molestowanie seksualne i gwałt.

Mosze Kacaw był prezydentem Izraela w latach 2000-2007. W 2006 roku pojawiły się wobec niego zarzuty o molestowanie i gwałty na kilku kobietach. W czerwcu 2007 roku przyznał się do molestowania i podał do dymisji.

Zennon

Data: 2009-03-12 22:24:02
Autor: Piotr
Uwaga! Bede antysemitowal !!!
Dnia Thu, 12 Mar 2009 22:15:55 +0100, Zennon napisał(a):

Były prezydent Izraela zostanie oskarżony o gwałt

A programy na kompie masz Zenuś legalne?
pz
Piotr

Data: 2009-03-12 22:26:07
Autor: raff
Uwaga! Bede antysemitowal !!!
Były prezydent Izraela zostanie oskarżony o gwałt

A programy na kompie masz Zenuś legalne?
pz
Piotr

Ma Windows po hebrajsku. A to mu sie liczy jako dwa zycia dodatkowo.

R.

Data: 2009-03-12 22:31:39
Autor: Piotr
Uwaga! Bede antysemitowal !!!
Dnia Thu, 12 Mar 2009 22:26:07 +0100, raff napisał(a):

Ma Windows po hebrajsku. A to mu sie liczy jako dwa zycia dodatkowo.

Wątpię, jeżeli już to w cyrylicy. :-)
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-13 08:51:54
Autor: ColgatesBilly
Uwaga! Bede antysemitowal !!!

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message news:gpbulm$jgv$1news.onet.pl...
[...]

No i 17 chlopcow w Raju...

Kol

Data: 2009-03-12 22:31:42
Autor: Andrzej Adam Filip
Uwaga! Bede antysemitowal !!!
Piotr <pnat@wp.pl> pisze:

[...]

A czy legalność oprogramowania może przeszkodzić w zatrzymaniu całego
kompa na parę miesięcy "sumiennego" sprawdzania legalności
oprogramowania? :-)

BTW Możesz się dopytać boukuna jak *długo* przetrzymywano mu *cały*
komputer zamiast samego dysku twardego :-)

Zabiegać o awans służąc szczerze zwierzchnikowi to tak jak chcieć
wejść na krzywe drzewo i trzymać się złamanego konara.
  -- Kung-Sun Jang [Shang Yang] (390?-338 p.n.e.)

Data: 2009-03-12 22:37:17
Autor: Piotr
Uwaga! Bede antysemitowal !!!
Dnia Thu, 12 Mar 2009 22:31:42 +0100, Andrzej Adam Filip napisał(a):

[...]

Nie wiem, pewnie nie. Kto bogatemu zabroni? pz
Piotr
PS. A jeżeliś ciekaw, to sam go zapytaj.

Data: 2009-03-12 22:50:20
Autor: Andrzej Adam Filip
Uwaga! Bede antysemitowal !!!
Piotr <pnat@wp.pl> pisze:

[...]

Z tego co (jakoś tam) pamiętam to *cały* komputer przetrzymano mu
długo. Nie pamiętam tylko dokładnie jak długo.

Z tego co pamiętam sprawiało to na mnie wrażenie szykany.

Łatwiej kołek obcinkować niż go później pogrubasić.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-03-12 23:04:07
Autor: Zennon
Uwaga! Bede antysemitowal !!!

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:p69lihxf78michael.brudna.chmurka.net...
Piotr <pnat@wp.pl> pisze:

[...]

A ja mam trzy komputery, zona dwa, syn jeden, to ktory mi prokuratura zajmie ?
Na dwoch mam legalne XP, na jednym Viste, na dwoch Ubuntu.

Zennon

Data: 2009-03-12 23:09:52
Autor: Andrzej Adam Filip
Uwaga! Bede antysemitowal !!!

Piotr <pnat@wp.pl> pisze:

[...]

Żeby prowadzić śledztwo przeciw "pirackiej szajce"? *Wszystkie*! :-)

Jednym okiem na nos, a drugim na WoroneĹź.
  -- Przysłowie rosyjskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-03-13 08:54:05
Autor: ColgatesBilly
Uwaga! Bede antysemitowal !!!

Piotr <pnat@wp.pl> pisze:

[...]

Jesli umiem liczyc, jak kazdy idiota, to Ty W OGOLE nie masz kompa
a przy rozwodzie, ten post w Sadzie ostatecznie przesondzi sprawe...

Na dwoch mam legalne XP, na jednym Viste, na dwoch Ubuntu.

Vista lewa?

Kol

Data: 2009-03-13 09:55:10
Autor: ColgatesBilly
Uwaga! Bede antysemitowal !!!

"Andrzej Adam Filip" <anfi@poczta.onet.pl> wrote in message news:p69lihxf78michael.brudna.chmurka.net...
Piotr <pnat@wp.pl> pisze:

[...]

Bo kazdy pirat to... ANTYSEMITA  ;)

Kol

Data: 2009-03-13 10:18:01
Autor: Andrzej Adam Filip
Uwaga! Bede antysemitowal !!!

Piotr <pnat@wp.pl> pisze:

[...]

W Izraelu tyĹź?! ;-)

Możesz sam sprawdzić gdzie w tabelach "zapiracenia" lokuje się Izrael.
AFAIR Było to tak znacząco że twojej tezy wynikałoby że Izrael to kraj
zapiekłych antysemitów ;-)

Szkoda, że do raju jedzie się karawanem.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Data: 2009-03-13 11:30:36
Autor: ColgatesBilly
Uwaga! Bede antysemitowal !!!

"Andrzej Adam Filip" <anfi@poczta.onet.pl> wrote in message news:qbdrdqdv78lonnie.strange.twilightparadox.com...
[...]

Slyszalem, czytalem...
CZOLOWKA!

A jakie tam statystyki...pijanstwa?
( skoro juz ustalilismy poziom zlodziejstwa ;)

P-Kol

Data: 2009-03-12 23:02:12
Autor: Zennon
Uwaga! Bede antysemitowal !!!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:nt9uz089ujir.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Thu, 12 Mar 2009 22:15:55 +0100, Zennon napisał(a):

Były prezydent Izraela zostanie oskarżony o gwałt

A programy na kompie masz Zenuś legalne?

Tak. Ten trick, ze jak sie prokuratura nie ma o co przyczepic, to sie czepia programow na kompie jest mi znany i mam oryginalne oprogramowanie. Wszysciutkie !!!

Zennon

Data: 2009-03-12 23:07:14
Autor: Piotr
Uwaga! Bede antysemitowal !!!
Dnia Thu, 12 Mar 2009 23:02:12 +0100, Zennon napisał(a):

Tak. Ten trick, ze jak sie prokuratura nie ma o co przyczepic, to sie czepia programow na kompie jest mi znany i mam oryginalne oprogramowanie. Wszysciutkie !!!

I to jest słuszna koncepcja. Jak się idzie powojować, to trzeba najpierw
zadbać o tyły.
pz
Piotr

Data: 2009-03-11 23:38:55
Autor: Panslavista
Uwaga! Bede antysemitowal !!!

> [...]
> Wszysciutkie !!!

I to jest słuszna koncepcja. Jak się idzie powojować, to trzeba najpierw

Co nie znaczy, że nie zostaniesz przez parchów czy półparchów napadnięty.

Data: 2009-03-13 08:55:35
Autor: ColgatesBilly
Uwaga! Bede antysemitowal !!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gpc3e1$h0a$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
Piotr

Co nie znaczy, że nie zostaniesz przez parchów czy półparchów napadnięty.

No wiec wlasnie.
Trzeba se policzyc, czy lepiej placic ´grzywne, niz za leczenie i
wozek akumulatorowy na guziki z dokarmianiem

Kol

Data: 2009-03-13 15:15:51
Autor: Krzysiek
Uwaga! Bede antysemitowal !!!
Hallo,

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1dztmpporv1xl.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

teraz nie ma, ale moze miec, a wiec stanowi potencjalne zagrozenie i, bez watpienia,
sad podejmie decyzje opierajac sie na jednie slusznej koncepcji...
A dodatkowo - sprawdzenie sladow u jego dostawcy I-netu, gdzie chodzil i jakie
niemoralne i nielegalne rzeczy sciagal (oczywiscie sprawdzenie tajne i nie do podwazenia)
i fakt, ze nie bedzie ich w jego komputerze, dodatkowo go pograzy, bo bez watpienia celowo
zniszczyl dowody rzeczowe...

Wiec chyba sie juz nie wygrzebie...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-03-13 09:10:33
Autor: ColgatesBilly
Uwaga! Bede antysemitowal !!!

"Zennon" <zas@nigdzie.pl> wrote in message news:gpc0or$9tu$1news.task.gda.pl...

[...]

No oczywiscie, oczywiscie...
( pisz duzymi literami, to moze Ci uwierza... )

PS ONI...

Kol

Data: 2009-03-13 07:02:32
Autor: Antenka
Uwaga! Bede antysemitowal !!!
Ciekawe co na temat molestowania i gwałtu stoi napisane TALMUDZIE..
Prawdopodobnie za próbę pomnożenie, a raczej rozmnożenia icków -
nieważne, że pod presją- jeszcze nagroda takiemu się należy )))

Antenka

Data: 2009-03-13 09:26:54
Autor: ColgatesBilly
Uwaga! Bede antysemitowal !!! ( Merta - a wy nic?)

"Zennon" <zas@nigdzie.pl> wrote in message news:gpbu21$19j$1news.task.gda.pl...
[...]

Zastanawiajace czemu Merta nie zmienial AKURAT TEGO
bestialskiego tytulu...
Moze sie solidaryzuje?

PS ktos ma jakiegos Trojana?

Kol