Uwaga - Cenzura!!!

Data: 2011-05-20 19:49:35
Autor: Grzegorz Z.
Uwaga - Cenzura!!!
in napisał:

http://antykomor.pl/

Strona AntyKomor.pl została zamknięta a jej reaktywacja nie będzie miała miejsca. Powód, dla którego stało się tak a nie inaczej jest prozaiczny - ktoś najzwyczajniej w świecie doniósł, że na łamach AntyKomor.pl "publicznie znieważa się prezydenta RP".

Nie "ktoś" tylko parlamentarny "Zespół ds. Promocji Wolności Przekazu i
Poszanowania Zasad Dialogu Społecznego w Komunikacji"

Data: 2011-05-20 19:55:06
Autor: Klin
Uwaga - Cenzura!!!
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
in napisał:

[...]

    Czy ten "zespół" był też taki czujny za poprzedniej prezydentury?

Data: 2011-05-20 18:03:15
Autor: obserwator
Uwaga - Cenzura!!!
Klin

> Nie "ktoś" tylko parlamentarny "Zespół ds. Promocji Wolności Przekazu i
> Poszanowania Zasad Dialogu Społecznego w Komunikacji"

    Czy ten "zespół" był też taki czujny za poprzedniej prezydentury?

To nie ten Zespol teraz zadzialal. Tam obowiazuje zupelnie inna procedura.
Tutaj ktos dal bezposrednio polecenie ABW z pominieciem procedur demokratycznych.

Protest PiS:

http://www.pis.org.pl/article.php?id=18805

Data: 2011-05-20 20:02:49
Autor: Grzegorz Z.
Uwaga - Cenzura!!!

in napisał:

[...]

Ten zespół powołano dopiero teraz.

Data: 2011-05-20 18:19:39
Autor: obserwator
Uwaga - Cenzura!!!
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

Ten zespół powołano dopiero teraz.

Zespol budzi kontrowersje, ale moze byc wykorzystany do cenzurowania polskiego
internetu, bo pretekst do takiej decyzji daja sami nieodpowidzialni
internauci, dla ktorych wolnosc slowa czesto przekracza wszelkie dopuszczalne
granice tolerancji. Wolnosc slowa to nie wyzwiska, trolling i w ten sposob
autocenura grup przez samych internautow.

Jesli bedzie duzo tego typu zgloszen od osob ktore zaobserowaly tego typu zachowania w sieci nieodpowiedzialnych chuliganow sieciowych, to cenzura moze byc wprowadzona i trzeba sobie z tego zdawac sprawe.

Internet i tak jest monitorowany, bo musi byc monitorowany z uwagi na
cyberprzestepstwa roznej natury (np. pedofilia, cyberzlodziejstwo, terrorysci
itp) wiec sie nie warto ludzic, ze jest inaczej. --

Data: 2011-05-20 21:12:43
Autor: Lorn
Uwaga - Cenzura!!!
W dniu 2011-05-20 20:19,  obserwator pisze:
[...]

Co rozumiesz przez polski internet? Pisząc po Polsku, będąc za granicą czujesz się bezkarnie? ;-p

[...]

Ewoluowałeś, czy już do reszty zgłupiałeś? ;-p Faktycznie, jakoś ostatnio nie straszysz prokuraturą :>

Jesli bedzie duzo tego typu zgloszen od osob ktore zaobserowaly tego typu
zachowania w sieci nieodpowiedzialnych chuliganow sieciowych, to cenzura
moze byc wprowadzona i trzeba sobie z tego zdawac sprawe.

Brawo! Zaobserwowałem, zapisałem, mam tego w c... i jeszcze więcej. :>

Uwaga - Cenzura!!!