Uwaga! Jest akcja. Wyjebac goja.

Data: 2013-09-15 06:27:39
Autor: donek999bronek
Uwaga! Jest akcja. Wyjebac goja.
Akcja "Tesknie".
http://www.tesknie.com/index.php?id=50

Tesknie za ja pierdole. Po wojnie dostali odszkodowanie od Polski za utracone mienie, obecnie ciagna caly czas. Od niemcow dostali juz tyle, ze mogliby zbudowac drugi Izrael.

Okazuje sie ze te cale placze i zale to sciema, liczy sie dolar, twarda waluta:) Kasa, koszerny interes.

https://www.youtube.com/watch?v=xPoF0nnsFY4

Skad idzie kasa to wiemy, z budzetu. A gdzie idzie? To wyjasnia profesor:
https://www.youtube.com/watch?v=sCPf-OTDQyw

Data: 2013-09-15 15:39:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Uwaga! Jest akcja. Wyjebac goja.

Uzytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:cc100a78-daf4-4191-808d-b5bcf8317953googlegroups.com...
[...]

Masz czego zazdroscic! Az zólc uszami ci sie wylewa! Siadz se i poplacz nad tym ku*ewskim losem, ze Zydem sie nie urodziles! Taki twój c*ujowy los!

ubawiony

--
Dyskusja z wierzacym jest jak gra w szachy z golebiem. Niewazne, jak dobrze grasz, golab i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownice i bedzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-15 06:57:15
Autor: donek999bronek
Uwaga! Jest akcja. Wyjebac goja.
Masz czego zazdroscic! Az zólc uszami ci sie wylewa! Siadz se i poplacz nad tym ku*ewskim losem, ze Zydem sie nie urodziles! Taki twój c*ujowy los!

Powiedz kiedy.

Data: 2013-09-15 18:38:39
Autor: Mark Woydak
[...]

Sprawdz, moze jestes beznapletkowy, a twoje szanse na poniemieckie mienie wzrosna kilkakrotnie!

MW

Uwaga! Jest akcja. Wyjebac goja.