Uwaga P. Kuczyński

Data: 2009-09-02 14:03:52
Autor: macieks
Uwaga P. Kuczyński
Na stooq.pl wczoraj i dziś po sesji w USA jest komentarz Piotra
Kuczyńskiego:

"Uwaga: Być może przez pewien czas będę podawał tę informację na
początku każdego komentarza. Dowiedziałem się z linka, że powstała
dziwna sytuacja."

Wie ktoś może co to za info ??

Data: 2009-09-03 01:17:32
Autor: Dombrek
Uwaga P. Kuczyński
Wie ktoś może co to za info ??

Może Pan Piotr dowiedział się wreszcie z linka, że można założyć rachunek
inwestycyjny i wreszcie zacząć grać a nie tylko pisać o graniu.
Dombrek

Data: 2009-09-03 06:47:55
Autor: skippy
Uwaga P. Kuczyński

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7muef$tod$1news.onet.pl...
>Wie ktoś może co to za info ??

Może Pan Piotr dowiedział się wreszcie z linka, że można założyć rachunek
inwestycyjny i wreszcie zacząć grać a nie tylko pisać o graniu.
Dombrek

Z jakiego linka wiesz, że nie gra?

Data: 2009-09-03 09:43:36
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Uwaga P. Kuczyński
Z jakiego linka wiesz, że nie gra?

Chyba 2 lata temu na wall street mówił, że już nie gra

DJ

Data: 2009-09-03 12:35:21
Autor: Jerzy Olszewski
Uwaga P. Kuczyński
DJ(stopazwrotu.pl) pisze:
Z jakiego linka wiesz, że nie gra?

Chyba 2 lata temu na wall street mówił, że już nie gra

DJ

Pan Piotr, jak przystało na socjalistę, dwa dni temu poparł na antenie CNBC propozycję wprowadzenia podatku od obrotu na rynku Forex (podatek Tobina) dla pozbycia się z rynku wrednych "szpekulantów", więc chyba na forexie nie gra :)

Pozdrowienia dla sympatycznego, oczywiście, niewątpliwie, Pana Piotra.

Data: 2009-09-03 17:53:59
Autor: Dombrek
Uwaga P. Kuczyński

Chyba 2 lata temu na wall street mówił, że już nie gra

Szczerze wątpię, że w ogóle kiedyś grał. (pomijam losowy zakup pojedynczych papierów).
To oczywiście żaden przytyk personalny do Pana Kuczyńskiego, bo tego oceniać nie mogę skoro nie znam go osobiście.
Dombrek

Data: 2010-12-14 12:52:34
Autor: Seba_Fan
Uwaga P. Kuczyński
W dniu 2009-09-03 17:53, Dombrek pisze:

[...]

  I Tak też często bywa, jak piszesz.

Data: 2009-09-03 09:38:07
Autor: Fidelio
Uwaga P. Kuczyński
> [...]

Może Pan Piotr dowiedział się wreszcie z linka, że można założyć rachunek
inwestycyjny i wreszcie zacząć grać a nie tylko pisać o graniu.

Oj no chyba wie, kiedyś słyszałem jak opowiadał, że miał jakieś tam akcje i że stracił bo jakieś święto było i potem była zwała - w okolicach Wielkiej Nocy to słyszałem.

Data: 2009-09-03 20:44:14
Autor: Loser
Piotr. Kuczyński kiedys grywal na gieldzie i bywal na Grupie
Ciao

Piotr Kuczynski kiedys (nawet w miare regularnie) bywal na Grupie

Pozniej jak zaczal zawodowo komentowac znacznie ograniczyl bytnosc

No,a ze na gieldzie grywał/inwestował ,a nawet przez jakis czas zyl z tego to tez wiadome

Roznie tez bywalo - kiedys pamietam jak chyba niezle musial wejsc w Irene (malo spolek bylo kiedys) i ciezko mu bylo wyjsc

To dla tych nowych i mniej starych na Grupie

Pozdrowko

Loser

Data: 2009-09-03 22:13:10
Autor: Fidelio
Uwaga P. Kuczyński
"Uwaga: Być może przez pewien czas będę podawał tę informację na
początku każdego komentarza. Dowiedziałem się z linka, że powstała
dziwna sytuacja."

Wie ktoś może co to za info ??

Dziś znów:
"Uwaga: Przedostatni raz podam tę informację na początku tego komentarza. Dowiedziałem się z linka, że powstała dziwna sytuacja"

To jest dość kuriozalne, nie uważacie?
Może to jest jakiś kod, może to jest jakiś komunikat którym porozumiewają się grube ryby rynkowe ;-)?
Może to znaczy: "Tu gruby, tu gruby, powtarzam po raz ostatni: zwała odwołana, teraz longi" ;-))))???

Data: 2009-09-03 23:39:51
Autor: george
Uwaga P. Kuczyński

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:h7p812$6lr$1news.onet.pl...
[...]

hue hue...
moze to jakas CAPTCHA ? jest tam gdzies pole do wpisania hasła "Benkowa hossa" ?

george

Data: 2009-09-04 16:52:02
Autor: p.
Uwaga P. Kuczyński

Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:b8b868e4-7b29-4ea8-a2a0-aa25728fa1e9s39g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Uwaga: Przedostatni raz podam tę informację na początku tego komentarza. Dowiedziałem się z linka, że powstała dziwna sytuacja. Dlatego chciałbym wyraźnie powiedzieć, że osoba tam opisana to nie jestem ja. Proszę też Użytkowników serwisu o upowszechnianie podanej przeze mnie informacji. Będę bardzo wdzięczny.

a tu link:

http://www.inwestycje.pl/fuzje_przejecia/miedzynarodowy_koncern_ma_udzialy_w_warszawskim_przedsiebiorstwie;67639;0.html

pozdrawiam
pawel

Data: 2010-12-14 14:18:30
Autor: kroovka
Pan Piotr pewnie jest własnie w Tajlandii-tam ciepło?
albo juz w krainie Azteków. Ma kase to czyni z tego uzytek nim nadejdzie bessa.

kroovka

jesli ma "nasz portfel" w skladzie to do konca roku ma gwarantowane zyski :-)

to mnie cieszy.
Pozdrawiam Pana Piotra! Prosze wybaczyc ze po imieniu!

--

Uwaga P. Kuczyński