Uwaga P. Kuczyński

Data: 2009-09-03 22:13:10
Autor: Fidelio
Uwaga P. Kuczyński
"Uwaga: Być może przez pewien czas będę podawał tę informację na
początku każdego komentarza. Dowiedziałem się z linka, że powstała
dziwna sytuacja."

Wie ktoś może co to za info ??

Dziś znów:
"Uwaga: Przedostatni raz podam tę informację na początku tego komentarza. Dowiedziałem się z linka, że powstała dziwna sytuacja"

To jest dość kuriozalne, nie uważacie?
Może to jest jakiś kod, może to jest jakiś komunikat którym porozumiewają się grube ryby rynkowe ;-)?
Może to znaczy: "Tu gruby, tu gruby, powtarzam po raz ostatni: zwała odwołana, teraz longi" ;-))))???

Data: 2009-09-03 23:39:51
Autor: george
Uwaga P. Kuczyński

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:h7p812$6lr$1news.onet.pl...
[...]

hue hue...
moze to jakas CAPTCHA ? jest tam gdzies pole do wpisania hasła "Benkowa hossa" ?

george

Uwaga P. Kuczyński