Uwaga P. Kuczyński

Data: 2009-09-04 16:52:02
Autor: p.
Uwaga P. Kuczyński

Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:b8b868e4-7b29-4ea8-a2a0-aa25728fa1e9s39g2000yqj.googlegroups.com...
Na stooq.pl wczoraj i dziś po sesji w USA jest komentarz Piotra
Kuczyńskiego:

"Uwaga: Być może przez pewien czas będę podawał tę informację na
początku każdego komentarza. Dowiedziałem się z linka, że powstała
dziwna sytuacja."

Wie ktoś może co to za info ??

Uwaga: Przedostatni raz podam tę informację na początku tego komentarza. Dowiedziałem się z linka, że powstała dziwna sytuacja. Dlatego chciałbym wyraźnie powiedzieć, że osoba tam opisana to nie jestem ja. Proszę też Użytkowników serwisu o upowszechnianie podanej przeze mnie informacji. Będę bardzo wdzięczny.

a tu link:

http://www.inwestycje.pl/fuzje_przejecia/miedzynarodowy_koncern_ma_udzialy_w_warszawskim_przedsiebiorstwie;67639;0.html

pozdrawiam
pawel

Data: 2010-12-14 14:18:30
Autor: kroovka
Pan Piotr pewnie jest własnie w Tajlandii-tam ciepło?
albo juz w krainie Azteków. Ma kase to czyni z tego uzytek nim nadejdzie bessa.

kroovka

jesli ma "nasz portfel" w skladzie to do konca roku ma gwarantowane zyski :-)

to mnie cieszy.
Pozdrawiam Pana Piotra! Prosze wybaczyc ze po imieniu!

--

Uwaga P. Kuczyński