[WAW] Uwaga! Pilne - zgubiono zielona sakwe rowerowa!

Data: 2011-07-07 21:42:26
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[WAW] Uwaga! Pilne - zgubiono zielona sakwe rowerowa!
Coaster, Thu, 07 Jul 2011 16:57:20 +0200, pl.rec.rowery:
Przed chwila mialem telefon od TA - nie ma w tej chwili dostepu do netu - prosi o pomoc w znalezieniu sakwy, ktora mu odpadla przed paroma minutami w czasie jazdy. Stalo sie to w Warszawie, miedzy Hotelem Sobieski a ulica Zelazna.

To jest lepsza akcja niż utopienie roweru w rzece (by Wojtas). :-D

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-08 08:59:33
Autor: Paweł Suwiński
[WAW] Uwaga! Pilne - zgubiono zielona sakwe rowerowa!
Dnia czw, 07 lip 2011 tako rzecze Marek 'marcus075' Karweta:

[...]

Mi  się też  kilka  razy  zdarzyło odpaść  sakwę  crosso  na wyboju  w
mieszczuchu z  "drucianym" bagażnikiem,  ale miałem  farta zorientować
się od razu (głównie po  hałasie). Swoją drogą musiało to rzeczywiście
wyglądać komicznie. Na mieście sakwa jest lżejsza niż na wyprawie no i
ten bagażnik...  od tamtej pory  dociągnąłem dolny zaczep  sakwy ponad
miarę  oraz zacząłem  dodatkowo troczyć  ją  za ucho  do bagażnika  za
pomocą jakiegoś paska/ ekspandora.

Paweł Suwiński

Data: 2011-07-08 09:14:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[WAW] Uwaga! Pilne - zgubiono zielona sakwe rowerowa!
Paweł Suwiński, Fri, 8 Jul 2011 08:59:33 +0200, pl.rec.rowery:
Mi  się też  kilka  razy  zdarzyło odpaść  sakwę  crosso

Źle wyregulowane (niezaczepione na dole) sakwy tak już mają, że odpadają.
Sprawdziłem również, ale zatrzymałem się i zabrałem sakwę, a nie jak TA...

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-08 02:21:03
Autor: Wilk
Uwaga! Pilne - zgubiono zielona sakwe rowerowa!
On 8 Lip, 09:14, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Źle wyregulowane (niezaczepione na dole) sakwy tak już mają, że odpadają.
Sprawdziłem również, ale zatrzymałem się i zabrałem sakwę, a nie jak TA...

Odpadają może w ten sposób Crosso, ale żeby odpadł Ortlieb czy Vaude
(oba z blokadą na hakach) - to już potrzeba fachowca klasy Titusa.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-08 13:13:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Uwaga! Pilne - zgubiono zielona sakwe rowerowa!
Wilk, Fri, 8 Jul 2011 02:21:03 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

Fakt, pod tym względem Ortlieb ma przewagę nad Crosso, to jednak w żaden
sposób nie zmienia faktu, że ani jednej, ani drugiej sakwy nie woziłbym
niezaczepionej na dole - miałbym wrażenie, że bagażnik rozwalę.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-08 09:27:54
Autor: ...::QRT::...
Dnia Fri, 8 Jul 2011 08:59:33 +0200, Paweł Suwiński napisał(a):

[...]

przedwczoraj mi sie zdażyło ne ten przykład. Też w mieszczuchu choć tam
specjalnie sakwy nie dociągam zbyt mocno bo często sie ją zakłada i
zdejmuje.

Data: 2011-07-08 14:21:36
Autor: Titus Atomicus
[WAW] Uwaga! Pilne - zgubiono zielona sakwe rowerowa!
In article <slrn.pl.j1daml.1ab.dracono@god.gdynia.mm.pl>,
 Paweł Suwiński <dracono@wp.pl> wrote:

> [...]

ten bagażnik...  od tamtej pory  dociągnąłem dolny zaczep  sakwy ponad
miarę  oraz zacząłem  dodatkowo troczyć  ją  za ucho  do bagażnika  za

To tak, jak ja. Niestety wczoraj tego nie zrobilem.
Dodatkowo - rzecz miala miejsce na Alejach Jerozolimskich, to naprawde ruchliwa i glosna ulica. TA

[WAW] Uwaga! Pilne - zgubiono zielona sakwe rowerowa!