[znowu] Uwaga Pirat

Data: 2009-03-03 21:28:45
Autor: DoQ
[znowu] Uwaga Pirat
Witam!

Ciekawy przypadek. Cieć w cieżarówce z naczepą wjechał z podporządkowanej na rondo prosto w radiowoz który musiał się gwałtownie zatrzymać...uznał że trzeba przyhamować "rajdofca" jadącego 50km/h i nauczyć go przepisowej jazdy. Pieprzony ormowiec,szkoda ze 1000pln mandatu nie dostał. Za takim wykorzystywaniem VR jestem ZA.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-03-03 21:35:32
Autor: Bartas_M5
[znowu] Uwaga Pirat
Takich powinni od razu odstrzelić.

Data: 2009-03-03 21:50:42
Autor: Andrzej
[znowu] Uwaga Pirat

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gok41g$jg6$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

i slusznie, pewnie sie wybroni
choc po sladach zderzenia mozna roznie

ale jak bedzie mial swiadkow ze gliny jechgaly za 100
i wtarabanili mu sie w bok to co innego

Data: 2009-03-03 21:53:59
Autor: Bartas_M5
[znowu] Uwaga Pirat
paaaaanie, gliny jak jechaly to bylo tylko wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, wiec jechali ponad 100;)

Data: 2009-03-03 23:17:54
Autor: DoQ
[znowu] Uwaga Pirat
Andrzej pisze:

ale jak bedzie mial swiadkow ze gliny jechgaly za 100
i wtarabanili mu sie w bok to co innego

Gliny mialy wlaczony VR i jechaly w granicach 50.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-03-04 10:31:34
Autor: Mlody
[znowu] Uwaga Pirat
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gok41g$jg6$1atlantis.news.neostrada.pl...
ale jak bedzie mial swiadkow ze gliny jechgaly za 100
i wtarabanili mu sie w bok to co innego

Nawet jeżeli takich świadków znajdzie to jak oni to zeznają?
Bo oni jechali "wziuuu" zamiast "pyr pyr pyr".
Z resztą 100km/h po rondzie - ciężko.

A takich pacjentów co wyjeżdżają z podporządkowanych wymuszając powinno się odstrzeliwać.
Najbardziej mi się podobało jak raz trafiłem takiego co mi wyjechał, jechałem wolno i w sumie kosmetycznie się obtarliśmy - u niego porysowany błotnik, u mnie pęknięta nakładka na błotnik i pęknięty zderzak.
Pech chciał że miałem wtedy PJ od kilku miesięcy, wyskoczył i zaczął się burzyć, wyzywać itd, nie chciał pisać oświadczenia twierdził że moja wina.
Wezwałem Policję, przyjechali, zaczął cośtam gadać że ja to za szybko jechałem, na co była fajna reakcja policjanta - "To skoro pan widział że jedzie za szybko to dlaczego pan wyjechał?"...

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl

Data: 2009-03-06 22:50:25
Autor: Niepoprawny
[znowu] Uwaga Pirat
DoQ wrote:
[...]

Ciekawa tez byla kobieta ktora jadac Mercedesem A stwierdzila ze zarabia 600 PLN na miesiac i nie stac ja na mandat.

Data: 2009-03-06 23:17:50
Autor: Bartas_M5
[znowu] Uwaga Pirat
I ten kolo w E-Klasie, co ma 1100 zł na cała rodzine na miesiąc;)
Ludzie to nei mają honoru

Data: 2009-03-13 08:00:07
Autor: Grześ
[znowu] Uwaga Pirat