Uwaga Pirat - jestem za ;-)

Data: 2013-02-15 11:05:46
Autor: komar
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 10:08, DoQ pisze:
Oglądałem jakąś powtórkę, policja zorganizowała akcję nastawioną na
pieszych i ich przechodzenie po przejściu na czerwonym.
Niektóre piesze zgrywusy spodziewały się ewidentnie upomnienia albo 5
dych mandatu, a tu ups.. taryfikator, 250PLN albo sÄ…d. Za jednym
zamachem wykosili grupę chyba z 10 osób, czyli zarobili 2,5k od ręki -
Å‚atwa kasa:)

Jestem jak najbardziej za, szkoda że do tego trzeba specjalnych akcji...

Pozdr.

super, to niech też ustawią się na jakiś długich światłach i koszą za postój z właczonym silnikiem powyżej 2 minut i to wszystkich jak leci.

Data: 2013-02-15 11:08:43
Autor: DoQ
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 11:05, komar pisze:
Jestem jak najbardziej za, szkoda że do tego trzeba specjalnych akcji...
super, to niech też ustawią się na jakiś długich światłach i koszą za
postój z właczonym silnikiem powyżej 2 minut i to wszystkich jak leci.

A podasz podstawę prawną do takiego koszenia, czy wydłubałeś ten pomysł nosa?

Data: 2013-02-15 12:14:23
Autor: komar
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 11:08, DoQ pisze:
[...]

proszÄ™ bardzo: PoRD.

Data: 2013-02-15 12:20:36
Autor: komar
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 12:14, komar pisze:
[...]

a konkretniej: art. 60 ust. 2 pkt 3

Data: 2013-02-15 12:25:06
Autor: DoQ
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 12:20, komar pisze:
proszÄ™ bardzo: PoRD.
a konkretniej: art. 60 ust. 2 pkt 3

"Zabrania się: pozostawiania pracującego silnika podczas postoju na obszarze zabudowanym; nie dotyczy to pojazdu wykonującego czynności na drodze. "

Samochód uczestniczący w ruchu jest na postoju? Dobrze się czujesz?
Nie dziwie się, że ludzie jeżdżą jak jeżdżą skoro nie potrafią zrozumieć prostego zdania....

Data: 2013-02-15 13:17:31
Autor: komar
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 12:25, DoQ pisze:
W dniu 2013-02-15 12:20, komar pisze:
proszÄ™ bardzo: PoRD.
a konkretniej: art. 60 ust. 2 pkt 3

"Zabrania siÄ™: pozostawiania pracujÄ…cego silnika podczas postoju na
[...]

Dlatego podałem ten przykład jako bzdurne egzekwowanie prawa, ale widzę, że ciężko ci to zrozumieć, w końcu jesteś zwolennikiem karania za wszystko, wszystkich poza tobą - geniuszem kierownicy i prawa :). Wykonywanie czynności to zapis, który można interpretować dowolnie, podobnie jak "uzasadnione podejrzenie", czy "niedostosowanie prędkości do warunków" itp.

Data: 2013-02-15 13:41:01
Autor: LEPEK
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 13:17, komar pisze:

Dlatego podałem ten przykład jako bzdurne egzekwowanie prawa, ale widzę,
że ciężko ci to zrozumieć, w końcu jesteś zwolennikiem karania za
wszystko, wszystkich poza tobÄ… - geniuszem kierownicy i prawa :).
Wykonywanie czynności to zapis, który można interpretować dowolnie,
podobnie jak "uzasadnione podejrzenie", czy "niedostosowanie prędkości
do warunków" itp.

Witam,

Nie rozumiesz.

Stanie w miejscu w oczekiwaniu na zmianę na zielone to nie postój, bo wynika z przepisów ruchu. Nie chodzi tu wcale o wykonywanie czynności na drodze.
Nie byłoby to więc egzekwowanie prawa, bo prawa nakazującego zgasić silnik pod światłami nie ma.

Ale żeby nie było - uważam, że przechodzenie na czerwonym, gdy nie stwarza się zagrożenia, nie wymusza pierwszeństwa, nie naraża, nie powoduje itp. nie powinno być karane.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-02-15 14:03:27
Autor: WOJO
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
Ale żeby nie było - uważam, że przechodzenie na czerwonym, gdy nie stwarza się zagrożenia, nie wymusza pierwszeństwa, nie naraża, nie powoduje itp. nie powinno być karane.

Obawiam się, że "Czym skorupka..." Lepiej niech dalej czerwone będzie oznaczać "stój".
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-02-15 15:53:07
Autor: Ghost
Uwaga Pirat - jestem za ;-)

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:kflbmk$t28$1node2.news.atman.pl...
[...]

W wielu krajach nie oznacza.

Data: 2013-02-15 16:09:56
Autor: Dawid
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 15:53, Ghost pisze:

[...]

W każdym kraju oznacza to samo.
Tylko
-ludzie nie respektujÄ…
-policja ma w tyle, bo nie jest opłacana z mandatów, a i tak ubezpieczalnia w razie czego Cię załatwi
-kierowcy i piesi są inaczej wychowani niż nasi kowboje
W prawie niemieckim jest dokładny zapis o czerwonym świetle i wygląda podobnie jak nasz, a mandatów za przechodzenie nawet nasi już trochę zebrali i nie piszcie głupot.

Data: 2013-02-15 16:12:58
Autor: Dawid
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
[...]

http://www.wykop.pl/link/1340767/przechodzenie-przez-ulice-po-holendersku-i-niemiecku/
byłeś kiedyś w innym kraju?

Data: 2013-02-17 14:34:57
Autor: Ghost
Uwaga Pirat - jestem za ;-)

Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomości news:511e507c$0$26690$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja pierdole, nawet wlasnymi linkami udowaniasz, ze jestes kretynem.

Data: 2013-02-15 17:27:04
Autor: Cavallino
Uwaga Pirat - jestem za ;-)

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Ale żeby nie było - uważam, że przechodzenie na czerwonym, gdy nie stwarza się zagrożenia, nie wymusza pierwszeństwa, nie naraża, nie powoduje itp. nie powinno być karane.

Dokładnie.
Podobnie jak wszystkie inne czynności w tym, olewanie limitów.

Data: 2013-02-15 13:44:09
Autor: RoMan Mandziejewicz
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
Hello komar,

Friday, February 15, 2013, 12:20:36 PM, you wrote:

Jestem jak najbardziej za, szkoda ¿e do tego trzeba specjalnych
akcji...
super, to niech te¿ ustawi± siê na jaki¶ d³ugich ¶wiat³ach i kosz± za
postój z w³aczonym silnikiem powy¿ej 2 minut i to wszystkich jak leci.
A podasz podstawê prawn± do takiego koszenia, czy wyd³uba³e¶ ten pomys³
nosa?
proszê bardzo: PoRD.
a konkretniej: art. 60 ust. 2 pkt 3

Ale na art. 2 pkt 30 to sobie czniasz?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-02-15 12:22:46
Autor: DoQ
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
[...]

Dokładniej który przepis zabrania kierowcy stać z włączonym silnikiem będąc jednocześnie uczestnikiem ruchu drogowego? Podasz czy wyssałeś jednak gila?

Data: 2013-02-16 18:00:17
Autor: Budzik
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
Osobnik posiadaj±cy mail doq@gmail.com napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

Dok³adniej który przepis zabrania kierowcy staæ z w³±czonym silnikiem bêd±c jednocze¶nie uczestnikiem ruchu drogowego? Podasz czy wyssa³e¶ jednak gila?

wydaje siê, ¿e komar chcia³ powiedzieæ, ¿e nie ma takiego przepisu a tylko drogówka sobie wymysla powody nadinterpretujac przepis któy komar wskaza³. Oczywiscie nadinterpretujac idiotycznie...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2013-02-15 13:41:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
Hello komar,

Friday, February 15, 2013, 12:14:23 PM, you wrote:

[...]

Ale przeczyta³e¶ przepis ze zrozumieniem i w ca³o¶ci?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-02-15 11:11:23
Autor: BaX
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
[...]

Przechodzisz na czerwonym? To życzę Ci aby przypierdolił w Ciebie jakiś duży pojazd.

Data: 2013-02-15 10:35:21
Autor: masti
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
Dnia pięknego Fri, 15 Feb 2013 11:11:23 +0100 osobnik zwany BaX napisał:

[...]
wykosili grupę chyba z 10 osób, czyli zarobili 2,5k od ręki - łatwa
[...]

oczywiście, że przechodzę. I uważam. Podobnie jak na zielonym bo może się trafić taki "miszcz" jak Ty.
Jakoś na całym swiecie jest to dopuszczone, podobnie jak przechodzenie poza przejściami dla pieszych.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-02-15 13:30:10
Autor: Dawid
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 11:35, masti pisze:

oczywiście, że przechodzę. I uważam. Podobnie jak na zielonym bo może się
trafić taki "miszcz" jak Ty.
Jakoś na całym swiecie jest to dopuszczone, podobnie jak przechodzenie
poza przejściami dla pieszych.

Chyba na całym Twoim świecie.

Data: 2013-02-15 13:37:00
Autor: Shrek
Uwaga Pirat - jestem za ;-)

[...]

Otóż na całym nie. Ale w sporej części świata tak. Albo inaczej nie ma za to sankcji.

Shrek.

Data: 2013-02-15 13:47:08
Autor: BaX
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
[...]

To ja chyba czacznę jeździć na czerwonym bo po cholere mam stać sam w nocy na pustym skrzyżowaniu..

Data: 2013-02-15 13:49:37
Autor: DoQ
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 13:47, BaX pisze:
oczywiście, że przechodzę. I uważam. Podobnie jak na zielonym bo może się
trafić taki "miszcz" jak Ty.
To ja chyba czacznę jeździć na czerwonym bo po cholere mam stać sam w
nocy na pustym skrzyżowaniu..

No właśnie.
Po co PORD, zasady, ograniczenia i obowiązki. Niech każdy sam ocenia wg. własnego widzimisię!

Pozdr.

Data: 2013-02-15 13:51:52
Autor: Liwiusz
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 13:49, DoQ pisze:
W dniu 2013-02-15 13:47, BaX pisze:
oczywiście, że przechodzę. I uważam. Podobnie jak na zielonym bo może
siÄ™
[...]

Skoro pieszy może to ocenić przed przejściem bez sygnalizacji, to czemu nie może tego samego przy sygnalizatorach?

--
Liwiusz

Data: 2013-02-15 13:55:17
Autor: DoQ
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 13:51, Liwiusz pisze:
[...]

O masz, a zdajesz sobie sprawę o istnieniu skrzyżowań bez sygnalizacji, gdzie kierowca podejmuje decyzję kto dot. pierwszeństwa przejazdu? Jaki to ma związek z przejazdem samochodem przez skrzyżowanie na czerwonym świetle a tym bardziej łażeniem pieszych ?

Pozdr.

Data: 2013-02-15 17:20:56
Autor: John Kołalsky
Uwaga Pirat - jestem za ;-)

Użytkownik "DoQ" <doq@gmail.com>

[...]

No ma, wszędzie chodzi o to, by poruszać się nie stwarzając zagrożenia. Jeśli te światła nie umieją dostosować swojego działania do potrzeb to pojawiają się głosy by dopuścić ignorowanie ich.

Data: 2013-02-15 17:34:42
Autor: Dykus
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
Witam,

W dniu 2013-02-15 13:49, DoQ pisze:

Po co PORD, zasady, ograniczenia i obowiązki. Niech każdy sam ocenia wg.
własnego widzimisię!

Na zielonej strzałce się zatrzymujesz? Do 50km/h po mieście jeździsz? Czy jednak uważasz, że możesz sobie pozwolić na więcej...?

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2013-02-15 17:48:40
Autor: DoQ
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 17:34, Dykus pisze:
[...]

Zatrzymuje siÄ™, to takie dziwne?
Na czerwonym przejeżdżasz kiedy ci wygodnie?

Data: 2013-02-15 17:56:47
Autor: John Kołalsky
Uwaga Pirat - jestem za ;-)

[...]

Nie, bo jeżdżę z wypalonymi numerami na zadzie. Potem by mnie ciągali

Data: 2013-02-15 21:44:34
Autor: Dykus
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
Witam,

W dniu 2013-02-15 17:48, DoQ pisze:

Na zielonej strzałce się zatrzymujesz? Do 50km/h po mieście jeździsz?
Czy jednak uważasz, że możesz sobie pozwolić na więcej...?

Zatrzymuje siÄ™, to takie dziwne?

Dla mnie dziwne, bo poza L-kami, to przy niektórych skrzyżowaniach nie widziałem, by ktoś się zatrzymywał... Ale ja to mało jeżdżę.

Na czerwonym przejeżdżasz kiedy ci wygodnie?

Przy zielonej strzałce - jeśli stoją piesi to się zatrzymuję, a przynajmniej mocno zwalniam. Ale jeśli skrzyżowanie puste, to jadąc w sznurze samochodów skręcających w prawo - nie zatrzymuję się. Jeśli Ty się zatrzymujesz, to współczuję kierowcom jadącym za Tobą...

W sumie mogę powiedzieć, że tak - przejeżdżam, kiedy mi wygodnie. Dyskomfort odczuwany, gdy stoją ludzie uważam za brak wygody... ;)

Co z "pięćdziesiątką" po mieście?

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2013-02-15 21:50:15
Autor: DoQ
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 21:44, Dykus pisze:
Zatrzymuje siÄ™, to takie dziwne?
Dla mnie dziwne, bo poza L-kami, to przy niektórych skrzyżowaniach nie
widziałem, by ktoś się zatrzymywał... Ale ja to mało jeżdżę.

Widocznie za mało.

W sumie mogę powiedzieć, że tak - przejeżdżam, kiedy mi wygodnie.
Dyskomfort odczuwany, gdy stoją ludzie uważam za brak wygody... ;)
Co z "pięćdziesiątką" po mieście?

Dostosowuje się, nie stać mnie na utratę PJ.

Pozdr.

Data: 2013-02-15 22:05:32
Autor: Artur Maśląg
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 21:50, DoQ pisze:
[...]

:) Sporo ludzi jednak się zatrzymuje, ale trzeba przyjąć, że na pms
to nie występuje, podobnie jak zatrzymywanie się przed stopem.
Występuje za to powszechna amnezja i bujanie ślepego :>

W sumie mogę powiedzieć, że tak - przejeżdżam, kiedy mi wygodnie.
Dyskomfort odczuwany, gdy stoją ludzie uważam za brak wygody... ;)
Co z "pięćdziesiątką" po mieście?

Dostosowuje się, nie stać mnie na utratę PJ.

Niektórzy to tutaj bez uprawnień jeździli (a może i jeżdżą) i jeszcze
traktowali to jako pewien rodzaj awansu społecznego, czy swej wyższości
:) Dziwnym trafem poza PolskÄ… przepisy sÄ… bardzo podobne i jakoÅ› tam
potrafią się ludzie dostosować (w tym i nasi, choć nie wszyscy).
Walczyć trzeba z debilizmami drogowymi i to najlepiej 'ich' własną
bronią, czyli dostosowaniem się do regulacji i rozwiązań. Jak się
zaczną robić niebotyczne korki to szybko coś wymyślą, a jak ludzie
sobie 'radzą' sami, to 'władza' ma wszystko w d i jeszcze klęski
w sukces na papierze przełoży. Co 50 w mieście - nie ma co zap*,
ponieważ czas przejazdu się nie skróci (a wręcz może się wydłużyć),
a złapać parę punktów szkoda.

Data: 2013-02-15 14:04:46
Autor: masti
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
Dnia pięknego Fri, 15 Feb 2013 13:47:08 +0100 osobnik zwany BaX napisał:

[...]

trzeba byo od razu pisać, że z zazdrości ci gul skacze

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-02-16 00:00:38
Autor: szufla
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
To ja chyba czacznę jeździć na czerwonym bo po cholere mam stać sam w nocy na pustym skrzyżowaniu..

Bo w nocy w wiekszosci przypadkow w miastach na skrzyzowaniu mryga zolte, ale faktycznie zdarza sie, ze bez sensu poza skrajnymi przypadkami sygnalizacja dziala non stop.

sz.

Data: 2013-02-15 11:24:59
Autor: hisjusz
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 11:11, BaX pisze:
[...]

250 zł to sporo pieniędzy dla dużej części społeczeństwa. Kara za sprinty na czerwonym winna być, częste kontrole winny być. Maks mandat 100 zł, po 3 złapaniach w ciągu roku, obowiązkowe badania psychiatryczne, szkolenie z konsekwencji i prace społeczne -> na ten przykład pomalowanie kamienicy. 250 zł dla kogoś kto zarabia 1200 na kasie to spora nienawiść do służb które winny być przyjacielem obywatela.

Data: 2013-02-15 11:49:28
Autor: Budzik
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
U¿ytkownik hisjusz hisjusz@wp.pl ...

250 z³ to sporo pieniêdzy dla du¿ej czê¶ci spo³eczeñstwa. Kara za sprinty na czerwonym winna byæ, czêste kontrole winny byæ. Maks mandat 100 z³, po 3 z³apaniach w ci±gu roku, obowi±zkowe badania psychiatryczne, szkolenie z konsekwencji i prace spo³eczne -> na ten przyk³ad pomalowanie kamienicy. 250 z³ dla kogo¶ kto zarabia 1200 na kasie to spora nienawi¶æ do s³u¿b które winny byæ przyjacielem obywatela.

ale je¿eli rzeczywi¶cie przebiega na ruchliwej drodze, przed/pomiedzy samochodami to po co to robi? Kto¶ go pcha?
300 dla kierowcy za przekroczenie predko¶ci to te¿ du¿a suma.

Data: 2013-02-15 18:51:52
Autor: nazgul
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
W dniu 2013-02-15 12:49, Budzik pisze:
Użytkownik hisjusz hisjusz@wp.pl ...

[...]

ale jeżeli rzeczywiście przebiega na ruchliwej drodze, przed/pomiedzy
samochodami to po co to robi? KtoÅ› go pcha?
300 dla kierowcy za przekroczenie predkości to też duża suma.

no może
z tym, że taki przebiegający raczej zostanie przejechany, a nie kogoś przejedzie.

Data: 2013-02-15 19:09:13
Autor: Cavallino
Uwaga Pirat - jestem za ;-)

Użytkownik "nazgul" <xpm@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

A skąd wiesz kogo przejedzie ktoś, kto próbuje ominąć przebiegającego przez jezdnię?

Data: 2013-02-16 18:00:16
Autor: Budzik
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
Osobnik posiadaj±cy mail xpm@wp.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

no mo¿e
z tym, ¿e taki przebiegaj±cy raczej zostanie przejechany, a nie kogo¶ przejedzie.

Najprawdopodobniej.
Tylko ¿e to nic nie zmienia.
Takie przebieganie odbywa siê w okolicy przej¶c dla pieszych a wiesz jak mo¿e skoñczyæ siê np. utrata panowania nad samochodem w takim miejscu?
(w Poznaniu mieli¶my taki przyk³±d przy skrzy¿owaniu Warszawskiej i ¶w Micha³a kilka lat temu, chocia¿ tam by³o te¿ ponoæ znaczne przekroczenie predkosci)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Wiem, ¿e to, co piszê, jest mo¿e ¶rednio m±dre,
ale có¿ - jestem w tym najlepszy."  Szymon Majewski

Data: 2013-02-15 13:50:45
Autor: Gotfryd Smolik news
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
On Fri, 15 Feb 2013, hisjusz wrote:

Kara za sprinty na czerwonym winna byæ

  Tyle, ¿e nie o tym mowa!
  Problem w tym, ¿e "wersja demonstracyjna" dla telewizji mo¿e pokazywaæ
kilka przypadków faktycznego powodowania zagro¿enia, za¶ kara jest
(i s±dzê i¿ co najmniej istotna czê¶æ ukaranych, o ile nie wiêkszo¶æ)
za samo "go³e" przechodzenie na czerwonym, równie¿ bezpieczne.
  Pieszy ma znacznie wiêksze zdolno¶ci manewrowe od samochodu, na
dzieñ dobry nie ma oczu prawie metr od maski :>, relatywnie ³atwo
jest oceniæ czy siê zmie¶ci w widocznej wolnej przestrzeni.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-02-15 11:28:01
Autor: Shrek
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
On 2013-02-15 11:11, BaX wrote:

Przechodzisz na czerwonym?

Tak.

To życzę Ci aby przypierdolił w Ciebie jakiś
duży pojazd.

A ja ci życzę dużo szczęścia i żebyś żył długo.

Shrek.

Data: 2013-02-15 13:47:52
Autor: BaX
Uwaga Pirat - jestem za ;-)

On 2013-02-15 11:11, BaX wrote:

Przechodzisz na czerwonym?

Tak.

To ja chyba czacznę jeździć na czerwonym bo po cholere mam stać sam w nocy na pustym skrzyżowaniu..

Data: 2013-02-15 05:13:13
Autor: Lisciasty
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
On 15 Lut, 13:47, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:
To ja chyba czacznê je¼dziæ na czerwonym bo po cholere mam staæ sam w nocy
na pustym skrzy¿owaniu..

Wraca³em kiedy¶ o 1 w nocy z imprezki gdzie¶ na zadupiu miasta. Boczna
ulica, przej¶cie dla pieszych, czerwone ¶wiat³o. ¯ywej duszy w obrêbie
5ha, samochodów te¿ brak. Ju¿ mia³em depn±æ na pasy, kiedy wypatrzy³em
na drugim koñcu patrol straszników w liczbie 2. Oni te¿ wykonali taki
tik nerwowy sugeruj±cy chêæ przej¶cia ale siê powstrzymali. I tak
stali¶my jak te sieroty z minutê a¿ zapali³o siê zielone ;P

L.

Data: 2013-02-15 15:02:19
Autor: BaX
Uwaga Pirat - jestem za ;-)

[...]

Lata temu, nie wiem jaka to ulica. Wlot do Katowic od strony ¯or, po prawej COIG, prosty odcinek, 2-3 w nocy pusto, ¿ywej duszy, czerwone ¶wiat³a na pasach. Oczywi¶cie ZERO pieszych. Je¼dzi³em tam o tej porze czasami nawet 3-4x w tygodniu tam i spowrotem, przynajmniej 3-4x ³apa³em siê na czerwone. Cz³owiek czasami mia³ wra¿enie, ¿e te ¶wiat³a by³y tak ustwione w nocy ¿e jak co¶ jedzie zmieniæ siê na czerowne. Zdarza³o siê, ¿e od Katowic wracaj±c za przej¶ciem trafia³em na radiowóz który pilnowa³ przej¶cia.

Data: 2013-02-15 11:49:29
Autor: Budzik
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
U¿ytkownik BaX bax@_klub.chip.pl ...

super, to niech te¿ ustawi± siê na jaki¶ d³ugich ¶wiat³ach i kosz± za
postój z w³aczonym silnikiem powy¿ej 2 minut i to wszystkich jak
leci.

Przechodzisz na czerwonym? To ¿yczê Ci aby przypierdoli³ w Ciebie
jaki¶ du¿y pojazd.
o, g³upek....

Data: 2013-02-15 13:48:58
Autor: BaX
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
[...]

Sam jeste¶ g³upek. Czarwone to czerwone, masz staæ.

Data: 2013-02-15 16:28:24
Autor: John Ko³alsky
Uwaga Pirat - jestem za ;-)

[...]

Na baczno¶æ

Stój bo Wielki Brat patrzy !

Data: 2013-02-18 09:08:51
Autor: BaX
Uwaga Pirat - jestem za ;-)

U¿ytkownik "John Ko³alsky" <john@kowal.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:kflkl0$of9$1mx1.internetia.pl...

[...]

Mo¿esz na rêkach, jeden uj.

Data: 2013-02-16 18:00:17
Autor: Budzik
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
Osobnik posiadaj±cy mail bax@_klub.chip.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

z tym mo¿na dyskutowaæ.
Jak widzisz, wielu ma odmienne zdanie.

Ale g³upek ze wzglêdu na wymówione ¿yczenia. --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Przepis na dziecko: 25dag mi³o¶ci, 25dag namiêtno¶ci, 2 jajka,
4 kolana. Ubijaæ do rana a¿ powstanie piana. Odstawiæ na 9 miesiêcy
i kupic wózek dzieciêcy. ;-)

Data: 2013-02-15 22:15:50
Autor: Adam P³aszczyca
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
Dnia Fri, 15 Feb 2013 11:05:46 +0100, komar napisa³(a):

super, to niech te¿ ustawi± siê na jaki¶ d³ugich ¶wiat³ach i kosz± za postój z w³aczonym silnikiem powy¿ej 2 minut i to wszystkich jak leci.

Lepiej, jakby kosili takich jak Ty, za nieznajomo¶c przepisów...

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2013-02-16 19:05:59
Autor: Bydlê
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
On 2013-02-15 11:05:46 +0100, komar <komar@125.cc> said:

super, to niech te¿ ustawi± siê na jaki¶ d³ugich ¶wiat³ach i kosz± za postój z w³aczonym silnikiem powy¿ej 2 minut i to wszystkich jak leci.

Od niedawna na tej planecie?

--
Bydlê

Uwaga Pirat - jestem za ;-)